Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که نراتزوری در بازی جلو افتاده بود و تیم حریف هم ده نفره بود و نراتزوری صاحب یک پنالتی هم شده بود، کمتر کسی فکر می کرد این بازی نتیجه ای به جز پیروزی شاگردان کونته داشته باشد اما فوتبال بازی عجیبی است. شاگردان میهایلوویچ کامبک فوق العاده ای زدند و همه چیز را تغییر دادند. 

طرفداری - از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، امروز از ساعت 19:45 اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان بولونیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائوتارو مارتینز روی گل لوکاکو در دقیقه 22 تاثیر مستقیم و مهمی داشت اما در دقیقه 62 یک پنالتی را از دست داد. اسکروپسکی در ریباند و ضربه گالیاردینی را مهار کرد. در دقیقه 57، روبرتو سوریانو از بولونیا اخراج شد اما این تیم با وجود 10 نفره شدن، در دقیقه 74 به گل تساوی رسید. در دقیقه 77 اوضاع برای اینتر بدتر هم شد و الساندرو باستونی با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا دو تیم 10 نفره کار را به پایان برسانند. فاجعه برای اینتر ادامه داشت و آنها در دقیقه 80 گل دوم را هم دریافت کردند. موسی بارو روی یک ضدحمله این گل را در مصاف تک به تک با هندانوویچ به ثمر رساند. الکسیس سانچز در چند دقیقه پایانی دو موقعیت طلایی را از دست داد و فاصله تا صدر جدول به عدد 11 رسید. 

جزئیات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا

تاریخ: یکشنبه 15 تیر 1399

ساعت: 19:45

استادیوم: جوزپه مه آتزا

گلزنان: روملو لوکاکو (22)

موسی جوارا (74)، موسی بارو (80)

اخراج: روبرتو سوریانو (57) از بولونیا

اخراج: الساندرو باستونی (77) از اینتر

شادی بازیکنان اینتر پس از گل روملو لوکاکو آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر-بولونیا

 

تکمیل می شود

شرح گل ها

دقیقه 22، روملو لوکاکو برای اینتر: اشلی یانگ از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد. توپ با ضربه سر شیرجه ای زیبای لائوتارو به تیرک عمودی دروازه زاویه مخالف برخورد کرد و در ریباند، لوکاکو در مقابل دروازه به راحتی دروازه را باز کرد. 

دقیقه 74، موسی جوارا برای بولونیا:

دقیقه 80، موسی بارو برای بولونیا: 

ویدئو خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!