Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، یکشنبه به نقل از جمال رازقی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از جزییات این دوره به سایت اینترنتی اتاق بازرگانی فارس به نشانی fccima.news/fa مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی اولیه اقدام کنند.
وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۵ که نخستین دوره این آموزش برگزار شد تاکنون هر سال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همکاری شرکت GIZ کشور آلمان اقدام به برگزاری این دوره‌های آموزشی آمادگی با مشارکت شرکت‌های آلمانی کرده که امسال نیز با توافق‌های انجام شده بین اتاق بازرگانی فارس و شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیریت انجام مصاحبه و آماده سازی متقاضیان برای شرکت در دوره مذکور به این اتاق واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: این دوره با هدف آشنایی و تسهیل برقراری ارتباط میان شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی با شرکت‌های آلمانی و با هدف تبادل دانش، فناوری و آموزش‌های مدیریتی برقرار شده است.
رییس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: محورهای برنامه‌های امسال دوره نوین مدیریتی با استانداردهای روز دنیا شامل، بازدید از ۱۵ الی ۲۰ کارخانه در زمینه صنایع کوچک و نشست‌های اختصاصی با فعالان اقتصادی و شرکت‌های همتای آلمانی عنوان شده که تاریخ دقیق برگزاری آن به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است.
رازقی افزود: در سال‌های گذشته، سهم تجار و صنعتگران فارس در این برنامه مناسب نبود که اتاق بازرگانی فارس در سال 99 با رایزنی‌های انجام شده، با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام به شناسایی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی با ظرفیت بالا برای حضور در این دوره خواهد کرد تا بتواند بخش خصوصی استان را با شیوه‌های نوین مدیریتی و بازاریابی روز دنیا و نحوه مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در کشور آلمان که پرچمدار صنعت جهان است، آشنا سازد.
وی ادامه داد: این دوره‌ آموزشی یکی از بازرترین و موفق‌ترین برنامه‌های اقتصادی و تجاری در کشور و در سطح جهانی است که از دستاوردهای اعزام به این دوره‌ می‌توان به آشنایی با فعالان اقتصادی و گروه‌های تجاری، انعقاد قرارداد و جذب شرکای تجاری، گسترش مراودات اقتصادی با اروپا و آشنایی با علوم نوین در تولید اشاره کرد.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران دوره شیراز آلمان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران دوره شیراز آلمان فارس اتاق بازرگانی ایران دوره شیراز آلمان فارس اتاق بازرگانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد