Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو جبهه پیروان انقلاب اسلامی گفت: چشم‌های حقوق بشری آمریکا روی مردم یمن بسته شده است و ظرف شش سال اخیر، کودک‌کُشی عربستان و امارات در یمن را اصلاً نمی‌بیند و تمام تلاش خود را برای اتهام‌زنی بی‌‎مورد به ایران که کشوری قربانی تروریست است، به کار می‌گیرد. تاریخ انتشار: 22:01 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۸۸۱ پرویز سروری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به معیار‌های دوگانه حقوق بشری آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که در خیابان یک‌طرفه حرکت کنند و همیشه مدعی باشند و هیچ‌گاه متهم و پاسخگو نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آمریکا امروزه به یکی از خشن‌ترین دولت‌ها در مواجهه با مردم خود تبدیل شده است، افزود: آنها مقابل دوربین‌ کشورهای مختلف، تعداد زیادی از مردم خود را زندانی کرده و به قتل می‌رسانند اما با پررویی تمام جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
عضو جبهه پیروان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها ادبیات خاص خود را دارند و حقوق بشر را تنها از زاویه همکاری و همراهی دیگر کشورها با خود تعریف می‌کنند و به همین دلیل انجام هر جنایتی را برای خود مجاز می‌دانند.
سروری عنوان کرد: امروز چشم‌های حقوق بشری آمریکا روی مردم یمن بسته شده است و ظرف شش سال اخیر، کودک‌کُشی عربستان و امارات در یمن را اصلاً نمی‌بیند و تمام تلاش خود را برای اتهام‌زنی بی‌‎مورد به ایران که کشوری قربانی تروریست است، به کار می‌گیرد.   وی با تأکید بر اینکه سازمان ملل باید سازمان ملل باشد نه سازمان تأمین منافع آمریکایی‌، عنوان کرد: تا وقتی این روند در دنیا باشد، شاهد حمایت از نسل بشر و اعمال قوانین حقوق بشری در گستره جهانی نخواهیم بود و هر روز جنایت و آدم کشی به عنوان دفاع از حقوق بشر محسوب می‌شود.   بیشتر بخوانید:  چرا برای رژیم‌های جنایتکار علیه بشریت، گزارشگر ویژه حقوق بشر تعیین نمی‌شود؟
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرویز سروری عضو جبهه پیروان امام و رهبری آمریکا حقوق بشر حقوق بشری حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان