Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، افشین پیروانی درباره احتمال جدایی کریم باقری از کادرفنی پرسپولیس و حضور دائمی وی در کادرفنی تیم ملی گفت: باقری از سرمایه های باشگاه و بزرگان فوتبال ایران هستند. هرچند کار کردن در تیم ملی برای همه افتخار است اما وی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و کنار ما می ماند. باقری جایی نمی رود مگر اینکه خودش تصمیم به جدایی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه پرسپولیس موافق جدایی باقری نیست. شاید وی در مقطعی تیم ملی را همراهی کند اما نظر کادرفنی و سیاست باشگاه این است که باقری در پرسپولیس بماند. به هیچ وجه وی را از دست نمی دهیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اظهار نظر حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و هیئت مدیره استقلال مبنی بر اینکه «اگر تیم مقابل جام می خواهد از منیریه جام می گیریم و با دادن هزینه اسنپ آن را به این تیم تحویل می دهیم» اظهار داشت:  این دوست عزیزمان که عضو شورای شهر هستند شخصیت حقوقی دارند اما مانند طرفدار ۱۵،۱۶ ساله صحبت کردند. به کار بردن این لفظ برای تیم حریف که میلیون ها طرفدار دارد درست نیست. شاید زمانی که وی عضو شورای شهر نشده بود، یک پرسپولیسی به این آقا رای داده باشد. 

پیروانی افزود: برای همین یک رای هم باید به تیم پرسپولیس احترام می گذاشت اما وی ۳۲ ساله است و به دلیل کم تجربگی چنین صحبتی کرده است. کلانشهر تهران مشکلات بزرگی مانند ترافیک، آلودگی هوا دارد و امیدوارم آقای عضو شورای شهر برای رفع این مشکلات اینگونه احساسی و از روی کم‌تجربگی نباشد چراکه چنین تصمیم های برای شهر تهران تبعات دارد.

وی درباره آخرین وضعیت سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک گفت: بیرانوند امروز با من صحبت کرد و تمام تلاش خود را انجام می دهد که به سرعت به بلژیک برود و تست پزشکی اش را انجام بدهد.  وی چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشید و از بیرانوند تشکر ویژه ای می کنیم. انشالله هر جا است موفق باشد. خیلی دوست داشتیم تا پایان فصل در کنار ما باشد اما محدودیت های دارد.

پیروانی درباره بازگشت بیرانوند پس از انجام دادن تست های پزشکی باشگاه آنتورپ توضیح داد: این موضوع دیگر به تصمیم باشگاه بلژیکی بستگی دارد. قرارداد بیرانوند با آنتورپ ابتدای فصل منعقد نشد بلکه در ژانویه امضاء شد. به همین دلیل وی در حال حاضر بازیکن تیم آنتورپ است و تصمیم گیری برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس پس از انجام شدن تست های پزشکی با این باشگاه است.

وی درباره اظهارات حجت نظری درباره ورزشگاه شهید کاظمی گفت: وی عضو شورای شهر تهران است و بهتر بود یک روز به این ورزشگاه  تشریف می آورد و شرایط آن را می دید. البته ورزشگاه کاظمی در زمان عضویت این آقا در شورای شهر ساخته نشده است. باور کنید وقتی پرسپولیس این ورزشگاه را تحویل گرفت مانند خرابه بود اما باشگاه ما با توجه به برگزاری تمرینات تیم در ورزشگاه شهید کاظمی هر روز به آن می رسد. برای واگذاری آن هم به پرسپولیس تبعیضی در کار نبود و با قرعه کشی ورزشگاه کاظمی را به ما دادند.

پیروانی افزود: ما پرسپولیس قهرمان هستیم و دوستان اگر با نتیجه گیری تیم ما مشکل دارند، فرار رو به جلو نکرده و القابی را به کار نبرند که لایق باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. این تیم میلیون ها هوادار دارد و انشالله با کمک و همیاری پیشکسوتان، هواداران، بچه های تیم و کادرفنی قهرمانی چهارم را هم برای هواداران کسمی کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: عضو شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟