Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان امروز در جمع خبرنگاران در هشترود گفت: وضعیت شهرستان هشترود در خصوص ویروس کرونا مطلوب نیست و اگر روند به چنین منوال باشد در روزهای آینده اوضاع به وخامت گرایش پیدا خواهد کرد.

وی متذکر شد: قبلاً در هشترود بیمار بد حال نداشتیم ولی طبق گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود پنج نفر در حال حاضر بدحال در بیمارستان بستری هستند و اگر مردم رعایت نکنند در آینده تعداد فوتی‌ها نیز، به احتمال زیاد رو به افزایش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی چنانچه قبلاً با همکاری همدیگر در شکست دادن کرونا هم قسم شده بودند الان هم به چنین اقدامات ادامه دهند و نگذارند که دوباره ویروس بلند شود اگر ویروس دوباره شیوع پیدا کند کاستن و پیشگیری از سرایت آن به جامعه سخت‌تر خواهد شد و در نهایت بیمارستان‌ها دوباره پر و کادر درمانی که چندین ماه است که شبانه روز در جبهه مقابله با این ویروس ایستادگی می‌کنند کارشان چندین برابر خواهد شد.

فرماندار هشترود از عموم مردم خواست که به پروتکل‌ها و قوانین بهداشتی عمل کنند.

وی از شهرداری خواست به سواری‌های شهری و تاکسی‌های شهری که اقدام به مسافر کشی می‌کنند باید نظارت شدیدی بکند واگر راننده‌ای خلاف پروتکل‌ها و قوانین گام بردارد بر خورد کرده و به مراجع قضائی معرفی کنند.

کد خبر 4966820

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن عروسی هشترود ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام دهه کرامت استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس

سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس گفت: این مراسم با حضور معلم‌هایی از ۴۰ روستای بخش شمیل در مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) شمیل برگزار شد.

سرهنگ  ماندگاری افزود: معلم‌ها سنگربان و پشتیبان محکم این انقلاب هستند و این حقیقت همیشه ماندگار برکسی پوشیده نیست.

در پایان این مراسم از معلم‌های سراسر بخش شمیل قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند