Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:21:33 GMT

قرنطینه به اسپانیا برگشت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۰۶۳

قرنطینه به اسپانیا برگشت

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت اسپانیا به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور اقدام به اعمال مجدد قرنطینه در برخی از بخش‌های اسپانیا هم‌چون منطقه‌ی گالیسیا در شمال غربی اسپانیا با ۷۰ هزار نفر جمعیت و نیز در منطقه‌ی کاتالونیا کرده است.

دولت اسپانیا دو روز پیش از برگزاری انتخابات محلی ۱۲ ژوئیه در منطقه گالیسیا، این مناطق را مجدداً قرنطینه کرد تا از شیوع هرچه بیشتر بیماری جلوگیری کند و امکان هرگونه سفر و جابه‌جایی را از نیمه شب یکشنبه تا جمعه غیرممکن می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رسمی دولت اسپانیا اعلام کرده‌اند که افراد برای کار و انجام امورات ضروری مجوز تردد و سفر و یا ورود به منطقه قرنطینه شده را دریافت خواهند کرد. هم‌چنین کافه‌ها و رستوران‌ها توان بهره‌مندی از ۵۰ درصد ظرفیتشان را داشته و استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی خواهد بود.

مقامات نهاد بهداشت و درمان اسپانیا نیز اعلام کرده‌اند که فاصله‌گذاری اجتماعی و تمهیدات پیشگیرانه و اقدامات قرنطینه‌ای کلید اصلی در مقابله با کرونا محسوب می‌شوند که هم‌اکنون به آن‌ها برای متوقف کردن روند شیوع بیماری در کشور نیاز است.

وزارت بهداشت اسپانیا تاکنون بیش از ۲۰۵ هزار مورد قطعی ابتلا به کرونا و بیش از ۲۸ هزار مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ را در کشور گزارش کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قرنطینه اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت