Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت انگلیس از اختصاص ۱۰ میلیون دلار به پروژه‌های تحقیقاتی به منظور بررسی اثرات دراز مدت ویروس کرونا در بدن انسان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار به پروژه‌های تحقیقاتی و بررسی تأثیرات طولانی مدت ویروس کرونا بر بیماران کرونایی اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دگرگونی ویروس کرونا در این چند مدت موجب بروز علائم و عوارض فراتر از مشکلات تنفسی در بدن بسیاری از بیماران کرونایی شده است، این در حالی است که عملکرد ویروس کرونا در بدن افراد آلوده و بدون علامت (ناقلین) هنوز ناشناخته مانده و به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است.

مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد: «ما همچنان به مبارزه با این ویروس همه‌گیر جهانی ادامه می‌دهیم و با اختصاص ۱۰ میلیون دلار به این پروژه تحقیقاتی درمورد تأثیرات دراز مدت این بیماری نه تنها بر سلامت جسمی بلکه بر سلامت روح و روانی فرد در طولانی مدت تحقیق کرده و آن را بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم.»

وزارت بهداشت هم‌چنین اعلام کرد که ۱۰ هزار نفر در این مطالعه شرکت خواهند کرد. این تحقیق توسط دانشگاه لستر در بیمارستان‌های این شهر انجام خواهد شد.

از بیماران نمونه‌های خون و بافت ریه گرفته می‌شود و سپس آن‌ها با استفاده از تصویربرداری پیشرفته پزشکی مورد بررسی و  ارزیابی قرار گرفته و از یافته‌های جدید برای ارائه‌ی درمان مؤثرتر در بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس کروناویروس ۱۰ میلیون دلار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس که به «کی‌یف» سفر کرده است با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین دیدار کرد و دو طرف آخرین وضعیت جنگ در این کشور را بررسی کردند.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری اوکراین با انتشار تصویری از ملاقات خود با وزیر امور خارجه انگلیس در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من وضعیت جبهه جنگ را به اطلاع وزیر خارجه انگلیس رساندم.

او کمک‌های تسلیحاتی انگلیس به اوکراین را حائز اهمیت توصیف کرد و افزود: مهم است که سلاح های موجود در بسته حمایتی بریتانیا در اسرع وقت به دست ما برسد.

کامرون هم ضمن بازنشر پیام رئیس جمهوری اوکراین نوشت که انگلیس روی ارائه ابزارهای مورد نیاز اوکراین برای دفاع از خود متمرکز است.

او پیش از سفر به اوکراین هم در سخنانی جنجالی گفته بود که تسلیحات ارائه شده از سوی انگلیس به اوکراین می‌تواند برای حمله به داخل روسیه مورد استفاده قرار گیرد.

کامرون ادعا کرد: اوکراین حق دارد از سلاح‌های انگلیسی برای حمله به داخل خاک روسیه استفاده کند، زیرا روسیه در داخل اوکراین حمله می‌کند.

وی با بیان اینکه «همه باید تلاش کنیم تا مطمئن شویم که اوکراین آنچه را که برای پیروزی نیاز دارد در اختیار داشته باشد» افزود: ما از طریق تخصیص بودجه نظامی و ارائه تسلیحات تا هر زمانی که لازم باشد در کنار اوکراین ایستاده‌ایم.

گفتنی است که جنگ اوکراین در پی بی‌توجهی غرب نسبت به نگرانی‌های امنیتی مسکو و گسترش نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تا نزدیکی مرزهای روسیه کلید خورد. مسکو در پی نادیده گرفتن دغدغه‌های امنیتی خود از سوی غرب و به ویژه آمریکا در پنجم اسفند ۱۴۰۰ به اوکراین حمله برد.

طی این مدت کشورهای عضو ناتو با کنار گذاشتن گزینه دیپلماتیک برای برقراری صلح، با حمایت‌های هنگفت نظامی از کی‌یف بر ادامه این جنگ افروزی ادامه داده‌اند و با تجهیز اوکراین به سلاح‌های پیشرفته‌تر و سنگین‌تر نظامی، آشکارا سیاست تحریک کرملین را دنبال می‌کنند.

نخست وزیر انگلیس هفته پیش در تماس تلفنی با رئیس جمهوری اوکراین اطمینان داد که لندن به حمایت از این کشور در جنگ با روسیه ادامه خواهد داد.

ریشی سوناک در همین پیوند اعلام کرد که لندن که ۵۰۰ میلیون پوند دیگر برای پشتیبانی از جبهه اوکراین اختصاص خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت