Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:20:25 GMT

تمرین اختصاصی ۳ سرخ پوش در روز ریکاوری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۱۶۵

تمرین اختصاصی ۳ سرخ پوش در روز ریکاوری

تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر را امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد و در جریان آن امید عالیشاه، وحید امیری و محمد نادری اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز، شنبه اولین تمرین خود پس از پیروزی برابر شاهین شهرداری بوشهر را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان قبل از شروع رسمی تمرین، به کار با فوتبال و تنیس فوتبال پرداختند. با سوت شروع تمرین نفرات ترکیب اصلی بازی گذشته زیر نظر بدنساز تیم، به ریکاوری و در انتها کشش پرداختند که حدود ۴۵ دقیقه به طول انجامید. سایر بازیکنان ابتدا پاسکاری‌های کوتاه را در دستور کار داشتند و پس از ان فوتبال هدفمند و تحت فشار در نیمی از زمین در برنامه بود.  

امید عالیشاه، وحید امیری و محمد نادری هم نفراتی بودند که اختصاصی تمرین کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهرداری بوشهر امید عالیشاه محمد نادری وحید امیری پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

به گزارش ورزش سه، تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902655

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی