Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@22:05:31 GMT

حسینی از لیست ترابزون کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۲۰۸

حسینی از لیست ترابزون کنار گذاشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

‌از هفته سی‌ام سوپرلیگ ترکیه ترابزون اسپور میهمان گالاتاسرای است و این دیدار از ساعت 22:30 آغاز می‌شود.

بر این اساس ترکیب ترابزون اسپور اعلام شد و حسینی در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و از لیست خارج شد.

ترابزون در حال حاضر با 58 امتیاز دوم است، گالاتاسرای هم با 52 امتیاز در رده چهارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسینی ترابزون لیگ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران

تین نیوز

انجمن کشتیرانی ایران حدود 70 سال است که در داخل و خارج از کشور مشغول به کار است.تاکنون 370 شرکت حمل و نقل دریایی در انجمن کشتیرانی ایران عضویت داشته اند که اکثر آنها در بندرعباس، تهران، بوشهر و … واقع شده اند.

همانطور که می دانید ایران یک خط کشتیرانی ایرانی با نام اختصاری HDSLINE دارد که مربوط به جمهوری اسلامی می باشد.

بسیاری از شرکت ها یا لاین ها هستند که زیر نظر کشتیرانی جمهوری اسلامی هستند اما آنها را بعنوان لاین های خصوصی در نظر گرفته نمی شود.

قبل از اینکه لیست شرکتهای کشتیرانی خصوصی را نام ببریم بهتر است یک توضیح مختصری در این مورد داده شود.

لاین های خصوصی به شرکت هایی گفته می شوند که جدا از کشتیرانی جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و خودشان در واقع یک NVOCC هستند. NVOCC به این معنی است که آن شرکت کشتیرانی دارای کانتینر است و یا اینکه یک فضایی از کانتینرها را اجاره کرده اند و با آن کار می کنند.

بعنوان مثال از کشتیرانی والفجر و دریای خزر  از معروفترین لاین های خصوصی می توان نام برد. 

بنابراین تمامی شرکت هایی که در لیست انتهای مطلب می بینید اکثرا خصوصی هستند و فقط برخی از آنها زیر نظر کشتیرانی جمهوری اسلامی می باشند.

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

از زمانی که نام خلیج فارس در سطح بین المللی مطرح شد بنادر جنوبی ایران هم جزء مهمترین بنادر منطقه قرار گرفتند و محموله های زیادی را از این بنادر به نقاط مختلف دنیا حمل می کردند.

از انجاییکه ترافیک در این بندرها بشدت بالا بود نیاز به یک مجمع و تشکلی بود تا ورود و خروج کشتی ها را مدیریت کند.به همین منظور در سال 1332 سندیکای نمایندگان خطوط کشتیرانی بعنوان اولین انجمن صنفی کشتیرانی در ایران راه اندازی شد.در ابتدا عمده فعالیت این انجمن مدیریت نوبت دهی به کشتی ها بود و با اینکار چرخه فعالیت بندر خرمشهر رشد چشمگیری داشت.

انجمن کشتیرانی ایران در سال بعد با تکیه بر تجربه و دانشی که از بندر خرمشهر کسب کرده بود فعالیت خود را در بنادر دیگری مثل بندر امام و بندر عباس گسترش داد.

در سال 1349 سندیکای نمایندگان کشتیرانی به سندیکای صاحبان کشتی و همچنین نمایندگان خطوط کشتیرانی تبدیل شد. و در نهایت بعد از پیروزی انقلاب نام سندیکا برداشته و به جای آن انجمن صاحبان کشتی و نمایندگان کشتیرانی قرار داده شد.

از سال 1373 هم این انجمن تحت عنوان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته به کار خود ادامه می دهد.

وظایف انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته

بطور کلی انجمن کشتیرانی وظیفه حمایت از حقوق و منافع مشترک اعضا، راه اندازی و مدیریت کمیته های تخصصی حمل و نقل بین المللی دریایی، برگزاری دوره های اموزشی امور بندری، دریایی و کشتیرانی و تربیت کارشناسان و اساتید مجرب، حل اختلافات مرتبط با این حوزه و … را بر عهده دارد.

هیات مدیره انجمن کشتیرانی

در حال حاضر  مجید ورشوساز رئیس هیات مدیره، حسن ناجی پور نائب رئیس هیات مدیره، فرداد فیروزپور خزانه دار و عضو هیات مدیره، روزبه مختاری، پیمان نبوی فرهمند و فاطمه جمشیدی از اعضای هیات مدیره می باشند. سمت دبیر کل مجموعه در اختیار مسعود پل مه بوده و حسن رضا صفری هم بعنوان بازرس در انجمن کشتیرانی ایران فعال هستند.

لیست نمایندگی خطوط کشتیرانی

در لیست نمایندگی خطوط کشتیرانی حدود 91 تا از شرکت های کشتیرانی خصوصی در تهران واقع هستند و تقریبا 9 شرکت دریایی در بندرعباس مشغول فعالیت می باشند.البته برخی از این شرکت ها از جمله برخی شرکت های کشتیرانی تهران بر اساس مصوبه مجمع عمومی مورخ 2/3/1397 به حالت تعلیق در آمده اند.

نحوه عضویت در انجمن کشتیرانی ایران

برای عضویت در انجمن کشتیرانی باید شرایط زیر را داشته باشید:

داشتن پروانه فعالیت از سازمان بنادر ، راهداری و مراجع مرتبط با حمل ونقل پذیرش و تعهد اجرای مقررات مندرج در اساسنامه فعالیت مرتبط با حوزه حمل و نقل دارا بودن کارت عضویت از اتاق بازرگانی و صنایع معادن پرداخت مرتب حق عضویت

چنانچه حق عضویت بصورت مرتب پرداخت نشود عضویت اعضاء به حالت تعلیق در می آید.

برای عضویت بایستی فرم ها و مستندات مورد نظر را بارگزاری کنید، مبلغ عضویت را بپردازید. اسناد و مدارک شرکت توسط انجمن بررسی می شود و بعد از تایید هیات مدیره لوح عضویت شرکت شما صادر شده و در اخر اسم شما بعنوان شرکت تازه عضو شده در لیست قرار می گیرد.

لیست شرکتهای کشتیرانی خصوصی

بسیاری از شرکتهای حمل و نقل بین المللی هستند که نماینده اختصاصی لاین نبوده یا خط دریایی نیستند ولی بشرطی که از سازمان بنادر و دریانوردی مجوز داشته باشند می توانند اقدام به حمل بار کنند.

این شرکت ها معمولا در نقاط مختلف دنیا نماینده دارند که آنها کلیه مراحل حمل بار را انجام می دهند.در حقیقت این ایجنت ها نماینده اختصاصی لاین های دریایی هستند که بار را حمل می کنند و به بندر مقصد می رسانند.در آنجا هم مدارک تحویل مشتری می شود تا برای ترخیص بار اقدام نماید.

نکته ای که خیلی مهم است شرکت حمل و نقل بین المللی باید مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی داشته باشد تا بتواند بارنامه مستر یا اصلی را بنام خودش بزند و بعد به اسم مشتری واگذار کند.البته در برخی مواقع بارنامه دایرکت به اسم مشتری می خورد.

در زیر 3 شرکت کشتیرانی خصوصی را نام می بریم:

1-مرلید

2-آمادراه

3-اسپاد دریا

جهت مشاهد لیست شرکت ها  اینجا کلیک نمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد