Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد از سد ماشین‌سازی تبریز بگذرد تا شکست‌های متوالی تیم تبریزی با سرمربی جدید خود هم تداوم یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 21 امشب (یکشنبه)، با دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان پیگیری شد که این دیدار به برتری یک بر صفر نفتی‌ها انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد میرجوان در دقیقه 39 برای شاگردان مهدی تارتار گلزنی کرد تا نفت با 32 امتیاز، در جایگاه هشتم جدول باقی بماند. ماشین‌سازان هم با شکست در نخستین دیدار خود پس از بازگشت محمدرضا مهاجری،  چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کردند و در رتبه دهم جدول ایستادند.

تارتار: به خاطر هواداران و شخصیت خودمان می‌جنگیم

رضا عادل قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که حامد نورمحمدی و احمد گوهری از نفت را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال فوتبال محمدرضا مهاجری تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیشتر بخوانید... ۲ کرونایی جدید در ماشین‌سازی/ مدافع تبریزی‌ها ادامه لیگ را از دست داد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال محمدرضا مهاجری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان لیگ برتر فوتبال فوتبال محمدرضا مهاجری ماشین سازی تبریز نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال