Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:10:04 GMT

ابراز شادمانی بولتون از حادثه در سایت نطنز

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۲۹۵

ساعت 24- مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید که همواره رویکردی ضدایرانی داشته است، از وقوع حادثه در سایت هسته‌ای نطنز ابراز خرسندی کرد و گفت شاید عوامل آن بتوانند در کره شمالی هم این کار را انجام دهند.

مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید که همواره رویکردی ضدایرانی داشته است، از وقوع حادثه در سایت هسته‌ای نطنز ابراز خرسندی کرد و گفت شاید عوامل آن بتوانند در کره شمالی هم این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بولتون روز یکشنبه در گفت‌وگو با بخش فیس د نیشن شبکه خبری سی بی اس آمریکا این مطلب را در پاسخ به این سوال گفت که اگرچه در دولت حضور ندارید اما می‌دانیم که مسایل ایران را از نزدیک دنبال می‌کنی، در چند روز گذشته ، سه مورد از انفجار در ایران به ویژه در سایت هسته‌ای نطنز رخ داد. آیا از نظر تو خرابکاری آمریکا یا اسرائیل بوده است؟

وی افزود: هیچ کسی به جز یک گروه مخالف داخل ایران، مسئولیت آن را نپذیرفته است. خود دولت ایران هم می‌کوشد درباره آن صحبت نکند. اسرائیل هم اظهاری نداشته است. از این رو، روشن نیست این مساله، پیش‌زمینه حمله بزرگتری است یا نه.

مشاور امنیت ملی اخراج شده کاخ سفید ادامه داد: اما اگر کسی روند از بین بردن برنامه هسته‌ای و موشک بالستیک ایران را آغاز کند، من به آنها خسته نباشید می‌گویم و اگر آنها زمان بیشتری داشته باشند، شاید بتوانند همین کار را در کره شمالی هم انجام دهند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها

بابک اسحاقی خبرنگار ایران اینترنشنال از حزن و اندوه حاکم در سرزمین‌های اشغالی ابراز ناراحتی می‌کند و می‌گوید: به دلیل حملات حزب الله، در اسرائیل عیدی نداریم و مرزهای جنوبی و شمالی در روزهای آغازین عید پسح آرام نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد