Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:38:19 GMT

توقف «امیر» تهران؛ فاصله با پرسپولیس ۱۲ امتیاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۳۰۲

توقف «امیر» تهران؛ فاصله با پرسپولیس ۱۲ امتیاز شد

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه شهید دستگردی تهران با قضاوت علی بای برگزار شد.

ابراهیم صادقی در این مسابقه حامد فلاح‌زاده، روزبه شاهعلیدوست، رضا جعفری، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، مجید علیاری، عارف حاجی عبدی، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی و محمدصادق بارانی را به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که نخستین دیدار خود را بعد از آغاز دوباره لیگ با برتری ۲ بر صفر در هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان آغاز کرده بود، در حالی در این دیدار به مصاف سایپا رفت که قلعه‌نویی برای این مسابقه پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده را در ترکیب زردپوشان اصفهانی قرار داد.  

سپاهان که دوست نداشت اختلاف ۱۰ امتیازی خود با پرسپولیس صدرنشین را بیشتر کند، از همان ابتدای مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت اما تا دقیقه ۳۰ موفق نشد موقعیت گل خطرناکی روی دروازه سایپا خلق کند.

در دقیقه ۳۰ این مسابقه، سجاد شهباززاده توپ ارسالی روی دروازه سایپا را با ضربه سر محکم راهی دروازه حامد فلاح زاده کرد اما او با واکنشی به موقع توپ را راهی کرنر کرد تا مهمترین موقعیت سپاهان تا این جای کار، به گل تبدیل نشود.

در دقیقه ۳۵ اشتباه ابوالفضل جلالی بازیکن سایپا در دفع توپ باعث شد توپ زیر پای محمد محبی فرود بیاید اما او قدر این موضعیت را ندانست و با ضربه‌ای بی دقت، توپ را روانه اوت کرد.

تلاش‌های دو تیم به ویژه سپاهان در پایان ۴۵ دقیقه نخست برای گلزنی جواب نداد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیارانش برای تماشای دیدار سایپا و سپاهان در وزشگاه شهید دستگردی حضور پیدا کردند.

در نیمه دوم به همان شکل نیمه اول ادامه پیدا کرد و سایپایی‌ها سعی می‌کردند با استفاده از ضد حملات و پرتاب‌های اوت و کرنر از زیر فشار حریف خارج شوند. حامد فلاح زاده، دروازه بان سایپا در نیمه دوم هم با واکنش‌هایش روز سختی را برای بازیکنان سپاهان رقم زد.

از نکات جالب مسابقه اخراج فرشاد هاشمی، بازیکن سایپا بود. او در دقیقه ۸۰ به زمین مسابقه آمد اما در ۸ دقیقه‌ای که در زمین بود دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد؛ مساله‌ای که باعث اعتراض شدید نیمکت نشینان سایپا شد.

سپاهان با این نتیجه ۴۱ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی ماند. همچنین سایپا با ۲۱ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

برچسب‌ها تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد

آفتاب‌‌نیوز :

در تمام طول این فصل پرسپولیس و سپاهان در همه زمینه‌ها با یکدیگر رقابت داشتند. آن‌ها تا جایی از فصل بر سر قهرمانی هم با هم می‌جنگیدند، اما حالا بیشتر در حاشیه‌ها و بیرون از مستطیل سبز با یکدیگر رقابت دارند.

ولی کیست که نداند یک ورزشکار یا یک تیم ورزشی یشتر از هر دوست و همراهی می‌تواند از رقیب خود یاد بگیرد؟ شما می‌توانید با دیدن نقاط قوت رقبا درس گرفته و خود را قوی کنید و برعکس، از نقاط ضعف و اشتباهات آن‌ها نیز دوری کرده و به دردسر نیفتید!

پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل خود سپاهان و نساجی در مازندران دو کارت قرمز متوالی دریافت و بازی را ۱۰ نفره به پایان برد. هفته قبل در تهران تنها یک امتیاز گرفت و این هفته بازی را با پیروزی تمام کرد و با سه امتیاز به تهران برگشت.

اما این اخراج‌های متوالی در ادامه راه و در شرایطی که چهار بازی و ۱۲ امتیاز بسیار حساس از این فصل باقی مانده می‌تواند کار دست سرخپوشان بدهد. درست همانطور که در ابتدای فصل کار دست سپاهان داد!

تقریبا اغلب کارشناسان در یک موضوع متفق القول هستند و آن هم اینکه در میان حاشیه‌ها و مشکلات ریز و درشتی که سپاهان را از کورس قهرمانی انداخت، یکی از مهمترین ضرر‌ها به این تیم از ناحیه اخراج‌های بیش از حد وارد شد.

سپاهان در مقطعی از فصل هر بازی - چه در لیگ چه در آسیا - اخراجی می‌داد و حتی هنوز هم با ۹ اخراج، رکورددار کارت قرمز در لیگ بیست و سوم است. آن‌ها رکورد ۳ اخراجی در یک بازی را هم دارند – هفته ۱۴ برابر آلومینیوم - که مسابقه را ۸ نفره به پایان رساندند و البته باختند.

حالا پرسپولیس انگار در حال تکرار همان اشتباه سپاهان است و درست مثل سپاهان، بازیکنان با تجربه و میدان دیده قرمز مرتکب اشتباه شده و کارت قرمز می‌گیرند. در بازی مقابل سپاهان، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقایق پایانی اخراج شد و در این مسابقه سروش رفیعی در دقایق ابتدایی نیمه دوم.

اگر یک بازیکن جوان اخراج شود، جای این دلخوشی هست که او جوان است و کم تجربه و تحمل این فشار‌های زیاد در این برهه حساس کنونی را ندارد. اما وقتی یک بازیکن بزرگ و میدان دیده با کوله باری از تجربه ملی و بین المللی اخراج می‌شود چه باید گفت؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!