Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد با انتقاد از وضع موجود و شیوع کرونا گفت: فدراسیون و سازمان لیگ کار سختی برای تصمیم‌گیری دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر که با برتری یک بر صفر شهر خودرویی‌ها به اتمام رسید اظهار داشت: به دو تیم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم با یک تیم متحول‌شده و کامل روبه‌رو بودیم. فوتبال زیبایی بود. به مجید جلالی و بازیکنان گل‌گهر بابت این فوتبال زیبا تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم زحمت کشیدند و فوتبال زیبایی بازی کردند، اما شرایط فوتبالی این‌طور بود که سه امتیاز را ما بگیریم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط اخیر تیم‌های لیگ برتری در مواجهه با کرونا نظر او در ارتباط با ادامه لیگ چیست، گفت: از روز اول هم مالک باشگاه و هم خود ما درباره ادامه مسابقات گفتیم که مدیریت این شرایط سخت است. واقعاً در راهی قدم گذاشتیم که ادامه آن نامعلوم بود. می‌دانستیم که این شرایط را نمی‌توان کنترل کرد و هر چقدر هم پروتکل‌ها قوی باشد، رعایت تمام آن امکان‌پذیر نبود. شاید تا این حد را کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که آشفته بازاری شده است و فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم کار سختی برای تصمیم‌گیری دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطرنشان کرد: سلامت همه اهالی فوتبال، برگزارکنندگان، بازیکنان و کادر فنی و خانواده‌های آنها در خطر است. شرایط کشورمان هم خطرناک می‌شود و به نظرم در مسائل کلان باید به خوبی مدیریت شود که این مسئله به فوتبال هم تسری پیدا می‌کند.

سرآسیایی همچنین گفت: در پایان آرزو می‌کنم تیم آقای جلالی به خصوص با این شرایط و پتانسیل بتواند در ادامه لیگ روند بهتری از نظر نتیجه‌گیری داشته باشد و این تیم برای مردم سیرجان در لیگ برتر ماندگار شود.

لیگ برتر فوتبال| صعود موقت شهر خودرو به رده دوم با برتری مقابل گل‌گهر

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ تیم شهر خودرو سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد