Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:26:15 GMT

برابر تیم پرمهره سپاهان نتیجه خوبی کسب کردیم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۴۲۸

برابر تیم پرمهره سپاهان نتیجه خوبی کسب کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ابراهیم صادقی در پایان این دیدار گفت: با وجود اینکه برابر یک تیم پرمهره بازی کردیم به نظرم نتیجه خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت های زیادی به سپاهان ندادیم اما در موقعیت هایی هم که صاحب فرصت گلزنی شدند دروازه بان ما عملکرد خوبی داشت. 

وی در مورد دیدار تیمش با استقلال که بازیکنان کرونایی زیادی داشت گفت: این اتفاق استرس زیادی برای بازیکنان ما بوجود آورد اما امیدوارم که مشکلی برای بازیکنان ما و خانواده هایشان بوجود نیاید. 

کد خبر 4966841

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراهیم صادقی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال اتحادیه جهانی کشتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • صدر جدول طلایی شد