Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاعی، از بستری شدن ۴۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کردستان خبر داد.

فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مداوا هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان توحید سنندج ۱۹۰ نفر، بعثت سنندج ۲۰ نفر، کوثر سنندج ۷۶ نفر، امام خمینی سقز ۴۰ نفر، بوعلی مریوان ۱۴  نفر، فجر مریوان ۴۰ نفر، شهید بهشتی قروه ۱۳ نفر، امام حسین بیجار ۱۶ نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۱۶ نفر، بیمارستان امام خمینی (ره) در دیواندره ۱۲ نفر، بیمارستان شهدا در دهگلان ۸ نفر، شهید چمران در سروآباد یک نفر و در بیمارستان رازی بانه ۱۷ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

رضاعی افزود: اکنون ۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

وی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۳۲۴ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۶۸ نفر در سقز، ۱۰۷ نفر در سنندج، ۲۵ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، در مریوان ۱۶ نفر، ۲۳ نفر در بیجار، ۳۰ نفر در کامیاران، ۱۸ نفر در دیواندره و ۸ نفر در دهگلان جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان در پایان خاطرنشان کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان های کردستان بستری بیمار مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان