Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:50:03 GMT

محیط‌بانان کردستانی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۱۲۴

محیط‌بانان کردستانی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در مراسم روز محیط بان که به مناسبت فرارسیدن 11 ذی القعده مصادف با خجسته میلاد امام کرامت علی ابن موسی الرضا(ع ) و روز محیط بان به صورت مجازی و با  شیوه ی ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد علاوه بر تقدیر از محیط بانان نمونه کشور، شهید مسعود علیخانی ازمحیط بانان شهید استان کردستان به عنوان شهید منتخب کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا رضایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان با حضور در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و روز ملی محیط بان گفت: تمامی تلاش و کوشش محیط بانان استان در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی و نگهداری از آن برای نسل آینده است و این اهمیت کار محیط بانان را نشان می‌دهد که بر ما واجب است با تمام توان خود بهبود وضعیت کاری و رفاهی آنان را به تحقق برسانیم.

او در ادامه ضمن تبریک به خانواده شهید علیخانی، از حسن انتخاب مدیران محترم در سازمان تشکر نموده و نام نیک ایشان را مایه افتخار استان کردستان بر شمرد.

رضایی در ادامه از دو محیط بان منتخب و برتر استانی حاضر در این کنفرانس نیز تقدیر کرد و تلاش و کوشش محیط بانان را برای حفاظت از محیط زیست و مواهب طبیعی و خدادادی ارج نهاد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای محیط بانان خدوم ایران و استان، زحمات یکایک آنان را در رصد و حفظ منابع زیست محیطی تحت مدیریت سازمان تعیین کننده و مؤثر دانست.

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان نیز در این مراسم با تبریک روز محیط بان به بیان مشکلات اساسی در این حوزه پرداخت و گفت: محیط بانی‌هایی در مناطق حفاظت شده‌ی استان وجود دارد که از چند سال قبل نیمه کاره و متوقف بوده که با مساعدت مدیرکل نسبت به تأمین بودجه مالی برای تکمیل اقدام شده است، اما متأسفانه با توجه به مشکلات حقوقی از سنوات گذشته، امکان ادامه ساخت و تجهیز این ساختمان‌ها وجود ندارد.

زانیار نازدار ادامه داد: تقویت و خریداری تجهیزات انفرادی، راه اندازی شبکه بیسیم و تعیین ردیف اعتبار جداگانه برای سوخت خودرو‌های عملیاتی در پاسگاه‌های محیط بانی از دیگر مشکلات حال حاضر یگان حفاظت محیط زیست استان است.

گفتنی است؛در پایان مراسم از محیط بان حبیب اله میرزاپور از شهرستان قروه و محیط بان عباس احمدی از شهرستان مریوان به عنوان محیط بانان نمونه استان کردستان تقدیر شد و از خانواده شهید مسعود علیخانی به عنوان خانواده شهید محیط بان منتخب کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط بانان فضای مجازی حفاظت از محیط زیست حفاظت محیط زیست استان استان کردستان محیط بانان محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور