Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال اولیشتن گفت: بازیکنان سه ماه در خانه‌های خود بودند، بنابراین برای آماده‌سازی آنها باید عاقلانه گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانیل کاستلانی، سرمربی تیم والیبال اولیشتن که فصل گذشته سید محمد موسوی را در ترکیب خود داشت، درمورد آغاز تمرینات این تیم برای فصل پیش‌رو اظهار داشت: مرحله به مرحله پیش‌ خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلات خیلی طولانی شده بود و به همین دلیل نمی‌توانم منتظر شروع مسابقات باشیم. بازیکنان ما در سه ماه گذشته در خانه بودند و این نشان می‌دهد که آنها حرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان در سه ماه گذشته فرصت زیادی برای تمرینات مستقیم نداشتند. آنها بیشتر در خانه بودند و گاهی هم ر جنگل می‌دویدند. بازیکنان می‌خواهند خیلی زود دست به توپ شوند، اما باید قدم به قدم پیش برویم. ما باید عاقلانه گام برداریم. باید سه هفته تمرینات آماده‌سازی برگزار کنیم و سپس بازیکنان دست به توپ شویم.

سرمربی تیم والیبال اولیشتن خاطرنشان کرد: غیبت بازیکنان خارجی اهمیت زیادی برای ما ندارد، چراکه آنها هم تمریناتی که ما انجام می دهیم را در خانه انجام خواهند داد. خاویر هم در کوبا است و بلافاصله بعد از اینکه پروازهای این کشور آغاز شود خود را به لهستان خواهد رساند. 

کاستلانی افزود: پیش از شروع مسابقات لیگ، چند بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. فکر می‌کنم این مسابقات تبلیغ خوبی برای لیگ باشد و حامیان مالی هم به خوبی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی جنگل کاستلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد

پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتاء پیرامون «حکم وضو گرفتن و نماز خواندن و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد» منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت الله مکارم شیرازی به استفتاء درباره «حکم وضو گرفتن و نماز خواندن و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد» منتشر شد.

متن پرسش و پاسخ مطرح شده به این شرح است:

پرسش: حکم وضو گرفتن و نماز خواندن و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد، چیست؟

پاسخ: اگر یقین ندارید خانه یا غذای او از پول غیر مخمس تهیه شده، تصرف در آن مانعی ندارد و اگر یقین دارید، ما به شما اجازه می‌دهیم تصرف کنید و معادل خمس آن را که تصرف کرده‌اید به سادات نیازمندی بپردازید و اگر تمکن ندارید بر ذمه بگیرید و هر موقع که توانستید بپردازید.

 

نظر مراجع تقلید درباره خمس زمین و مبلغ رهن خانه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • ویدیو کامنت| بیت‌کوین بده خانه بخر!
  • فیلم| لحظه بمباران خانه‌ای در محله الصبره در غزه
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد