Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call Of Duty: Warzone آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت اکتیویژن است که در ادامه بازی Call of Duty:Modern Warfare وارد بازار شد. این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و در آن گیمرها به وسیله هواپیمایی وارد بازی می‌شوند و گیمرها پس از یافتن اسلحه در مپ بازی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی به دلیل رایگان بودن خود در حال حاضر به اصلی‌‍ترین رقیب دو عنوان پابجی و فرتنایت تبدیل شده است و در مدت کوتاهی از زمان عرضه خود به یکی از پردانلودترین بازی‌های روز بازار تبدیل شد.

در حال حاضر این عنوان ایرادات بسیار زیادی به ویژه روی پلتفرم کامپیوتر دارد که شرکت اکتیوژن با عرضه بروزرسانی‌های مختلف اما سنگین که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است سعی دارد این ایرادات را برطرف کند. شرکت اکتیوژن در بروزرسانی اخیر این بازی بخش عمده‌ای از ایرادات این بازی را برطرف کرد اما هنوز هم بسیاری از گیمرها در بخش کراس پلی این بازی مشکلاتی را دارند.

در بروزرسانی اخیر این بازی تغییرات نسبتا زیادی روی آن اعمال شد که از میان آن‌ها می‌توان به اضافه شدن یک اسنایپر جدید و افزایش تعداد گیمرهای حاضر در هر دست از بازی به 200 نفر را مثال زد. علاوه بر این با لغو شدن روز جهانی استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، تیم سازنده بازی Call Of Duty: Warzon سعی کرده نگذارد این روز فراموش شود و انیمیشنی را به لابی بازی اضافه کرده تا گیمرها با دیدن آن یاد این روز بیافتند.

هنگامی که گیمر در لابی بازی منتظر اجرای بازی یا ورود دوستان خود به بازی باشد، سه جت جنگی را مشاهده خواهد کرد که از آسمان حرکت می‌کنند و دو رنگ قرمز و سفید را از خود به جا می‌گذارند. علاوه بر این طبق اعلام کاربران در بروزرسانی جدید این بازی پینگ اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که نشان می‌دهد اکتیویژن به طور دائمی در حال برطرف کردن ایرادات موجود در این بازی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازیCall Of Duty بازی Call

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد