Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری زمان از سرگیری کامل پرواز‌های خارجی مشخص نیست و راه اندازی پرواز‌ها منوط به میزان رفع محدودیت‌هایی دارد که کشور‌ها براساس وضعیت بهداشتی و یا مصالح اقتصادی خود اتخاذ می‌کنند. تاریخ انتشار: 06:38 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۸۷۱

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت از سرگیری پرواز‌های خارجی و فروش بلیط گفت:شرکت‌های هواپیمایی قطعا باید بلیطی را بفروشند که مجوز آن را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده باشند در غیر اینصورت مجاز به فروش بلیط نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمان از سرگیری کامل پرواز‌های خارجی مشخص نیست اظهار کرد: از سرگیری پرواز‌ها منوط به میزان رفع محدودیت‌هایی دارد که کشور‌ها براساس وضعیت بهداشتی و یا مصالح اقتصادی خود اتخاذ می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت از سرگیری پرواز‌های خارجی

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: براساس قرارداد‌های دوجانبه‌ای که سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه پرواز‌ها با برخی کشور‌ها منعقد کرده طبیعی است که در صورت آغاز پرواز‌های کشور‌های خارجی، از سرگیری پرواز‌های خارجی در کشورما نیز صورت می‌گیرد.

جعفرزاده با بیان اینکه انجام پرواز‌ها زیر سایه تشدید اقدامات پیشگیرانه امکان پذیر است گفت: این تنها راهکار برای انجام پرواز‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: در مورد از سرگیری پرواز‌هایی خارجی نیز تصمیم گیری به گونه ایست که باید دید وضعیت بهداشتی کشور‌ها به چه صورت است و البته پرواز‌های موردی پشتیبانی از این قائده مستثنی است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت بلیط‌های شرکت هواپیمایی و راستی آزمایی می‌توانند با با روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و بخش بازرگانی از طریق وب سایت شرکت‌های هواپیمایی تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری سرگیری پرواز شرکت های هواپیمایی سرگیری پرواز ها پرواز های خارجی کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارتند از: حذف مجوز‌های کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد یا صدور بدون شکایت، رد یا صدور بدون تأخیر، اتصال کامل به درگاه ملی مجوز‌های کشور و ارائه کامل مجوز‌ها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوز‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی بوئینگ آمریکا
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی آمریکایی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز