Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:47:28 GMT

ساماندهی محل استقرار کارگران در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۷۱۰

ساماندهی محل استقرار کارگران در قم آغاز شد

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم از آغاز ساماندهی محل استقرار کارگران ساختمانی در قم خبر داد. - اخبار استانها -

سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت ساماندهی کارگران در سطح شهر اظهار داشت: حفظ کرامت انسانی کارگران مهم‌ترین دغدغه شورای اسلامی شهر قم و مجموعه مدیریت شهری و مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نظام‌مند شدن محل استقرار کارگران را به‌عنوان یکی از برنامه‌های شورای شهر قم در سال 99 دانست و افزود: با توجه به اطلاعاتی که انجمن صنفی کارگران در اختیار شورای اسلامی شهر قم قرار داده، سامان‌دهی محل استقرار کارگران آغازشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر  قم برگزاری جلسات متعدد با حضور اعضای انجمن صنفی و اعضا کمیسیون را مثبت ارزیابی و بیان کرد: نقاط زیادی برای استقرار کارگران در سطح شهر موردبررسی قرار گرفت.

وی از انتخاب سه‌نقطه در سطح شهر برای شروع کار خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب تقسیم وظایف انجام‌شده و بخش‌هایی از کار به شهرداری، اداره کار، سازمان فنی و حرفه‌ای و انجمن صنفی کارگران واگذارشده است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: مکانی برای ساماندهی کارگران ساختمانی در قم در نظر گرفته شود‌فرماندار قم: مکانی برای ساماندهی کارگران ساختمانی و روزمزد تا پایان خردادماه اختصاص می‌یابدکارگران ساختمانی در قم ساماندهی می‌شوند/اختصاص مکانی برای ساماندهی کارگران

سبحانی ساماندهی محل استقرار کارگران را کار بزرگی دانست و تأکید کرد: این کار از عهده شهرداری به‌تنهایی برنیامده و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند.

وی از ساخت یکی از ساختمان‌های استقرار کارگران توسط شهرداری خبر داد و گفت: یکی از ساختمان‌ها عملیات عمرانی آن در مراحل پایانی بوده و تجهیزات لازم برای آن توسط شهرداری خریداری‌شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ساختمان شماره یک در میدان نبوت ساخته‌شده و ارگان‌ها مرتبط باید وارد میدان شده و وظایف محول شده به آن‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/456/ ع

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۵۰ فعال جهادی قم در اردوی گروه‌های مردمی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرکت کردند پیمانکاران قمی استقبالی از آماده‌سازی زمین‌های طرح مسکن ملی نمی‌کنند انتقاد شدید معاون استاندار از وضعیت مسکن در قم/ با وجود ۵۰ هزار مسکن خالی مردم توان اجاره منازل ندارند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محل استقرار کارگران ساماندهی کارگران کارگران ساختمانی شورای اسلامی شهر شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت توجه و تمرکز بر حفظ جایگاه کشور در المپیاد‌های جهانی، طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و در جلسه ۱۷۴ مورخ 16 خرداد 1402 مقرر شد طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در قالب میز تخصصی شناسایی، جذب و نگهداشت نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی طرح پیشنهادی در جلسات متعدد میز تخصصی مربوطه و جلسات کمیسیون علم و آموزش با مشارکت تمامی بازیگران اصلی این حوزه، این جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به بررسی این طرح اختصاص یافت.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی بحث المپیاد‌های دانش‌آموزی در اسناد بالادستی، بررسی المپیاد‌های دانش‌آموزی در پرتو آمار و بررسی آسیب‌شناسی این المپیادها، طرح پیشنهادی در ۲ محور اصلی تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های جدید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به استماع نظرات اعضای این جلسه مقرر شد باشگاه دانش پژوهان جوان طبق اساسنامه آن، ظرف مدت ۲ ماه شاخص‌ها و استاندارد‌های مسابقات معتبر دانش‌آموزی در سطح ملی و بین‌المللی را جهت بررسی و تصویب در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان