Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود کوشکی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد ولادت‌های قابل انتظار نیشابور در سه ماه نخست امسال، هزار و ۵۸۰ مورد بوده که این رقم طی این مدت به هزار و ۶۳۲ مورد رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۳ درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد:طی سه ماه نخست امسال تعداد فوت مورد انتظار در نیشابور ۵۰۶ تن بوده اما آمار فوت شدگان ۴۸۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد افزایش داشته است.
رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: پارسال آمار ولادت ۶ هزار و ۵۸۸ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۱۲.۴ کاهش پیدا کرده است همچنین طی این مدت تعداد هزار و ۹۱۶ مورد وفات در نیشابور ثبت شده است که نسبت به سال قبل آن ۴.۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کوشکی افزود: از ابتدای تیرماه ۹۸ تا پایان سال ۲۰ مورد سند فوت خارج از مهلت در شهرستان نیشابور داشته‌ایم که به خاطر عدم اعلام به موقع مراجع مربوطه بوده است.
وی اضافه کرد: در سال ۹۸ تعداد ۸۹ دو قلو و دو مورد سه قلو در نیشابور به دنیا آمده‌اند که این آمار در سه ماه نخست امسال به ترتیب ۹ و یک مورد بوده است.
رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: پارسال تعداد مرده زایی ۴۴ مورد و تعداد سقط جنین ۶۸۰ مورد بوده که این آمار برای سه ماهه نخست امسال به ترتیب سه  و ۴۴ مورد است‌.
کوشکی تعداد کل ازدواج‌های ثبت شده در نیشابور را در سال قبل سه هزار و ۶۰۹ مورد و تعداد طلاق ها را نیز هزار و ۵۲۷ مورد اعلام کرد.
وی ادامه داد: در نیشابور به ترتیب نام‌های فاطمه، زهرا، حلما، زینب، یسنا، فاطمه زهرا، بهار، ریحانه، نازنین زهرا و مرسانا در میان دختران و نام‌های حسین، امیرعلی، ابوالفضل، امیرحسین، محمد، علی، کیان، امیر عباس، آریا و محمد حسین نیز در بین پسران بیشترین فراوانی را داشته‌اند.
رییس اداره ثبت احوال بخش زبرخان هم ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نسبت ازدواج در این بخش طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش و میزان طلاق ۱۷.۳ درصد کاهش یافته است.
غلامرضا ترابیگان افزود: طی این مدت تعداد ولادت‌ها از ۲۸۹ مورد به ۲۶۵ مورد و تعداد وفات‌ها از ۷۶ مورد به ۱۰۰ مورد رسیده است.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور نیشابور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور نیشابور سازمان ثبت احوال كشور نیشابور نخست امسال سال قبل ثبت احوال مورد بوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد