Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از روز چهارشنبه گذشته دو اپراتور تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) قیمت بسته‌های اینترنت خود را بدون اطلاع رسانی به مشترکان افزایش داده اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از بسته‌های اینترنت تا دو برابر نیز گران شده است. برای مثال بسته ۱۵ گیگابایتی که پیش از این ۳۷ هزار تومان بوده است، هم اکنون از لیست بسته یکی از اپراتورها حذف و بسته ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ گیگابایتی با قیمت ۳۷ هزار تومان جایگزین آن شده است.

در این راستا و به دنبال اعتراض کاربران از این اقدام، روز گذشته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام این تخلف، از پیگیری موضوع خبر داد و معاون این سازمان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد که قیمت بسته های اینترنت اصلاح و به قبل از گرانی بازمی گردد و با توجه به اخطاری که به اپراتورهای موبایل داده شده است، قیمت ها از روز شنبه به قبل بازگشته و ضرر و زیان کاربران عودت داده می شود.

با این حال شواهد نشان می دهد که از روز گذشته اپراتورهای موبایل تغییری در روند ارائه بسته های اینترنت نداشته و قیمت ها به شرایط قبل بازنگشته و مبالغ به کاربرانی که بسته ها را با قیمت گران خریداری کرده اند نیز، عودت داده نشده است.

در این راستا حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ساعتی پیش در توئیتر نوشت: ‏گرانفروشی و تخلف دو اپراتور موبایل، در مورد افزایش ۱۰۰درصدی تعرفه‌ اینترنت، به سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: باید تا ریال آخر پولهای مردم را بازگردانند. کاهش مدت زمان پروانه هم در انتظار آنها است.

فلاح جوشقانی خاطرنشان کرد: هفته‌ آتی هم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کاهش نرخ تعرفه مکالمات و پیامک را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 4966800 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: رگولاتوری پرونده تخلف صنفی اپراتور موبایل اینترنت تعزیرات حکومتی افزایش قیمت ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری فیس بوک امنیت اطلاعات ناسا فناوری فضایی فناوری نانو صندوق نوآوری و شکوفایی گوشی هوشمند شبکه اجتماعی ایالات متحده آمریکا بسته های اینترنت بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!