Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون موفق به ثبت دو گل شد.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/16؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

بازی های لیگ برتر ایران:

گل گهر 0-1 شهرخودرو / برد اقتصادی برای ماندن در کورس بالانشینان

نفت مسجد سلیمان 1-0 ماشین سازی / شاگردان تارتار مزد بازی خوب خود را گرفتند

سایپا 0-0 سپاهان / فلاح زاده ترمز سپاهان را کشید

قرارداد ژاوی با السد به مدت یک فصل تمدید شد / رسمی

ژاوی قراردادش را با السد تمدید کرد تا بدین ترتیب فصل 21-2020 را هم در لیگ ستارگان قطر سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاوی که از ابتدای فصل گذشته هدایت السد را در دست داشت و این تیم را به قهرمانی در لیگ قطر و سوپر جام این کشور رساند، حداقل به مدت یکسال دیگر در قطر باقی می ماند. بدین ترتیب شایعات در مورد جانشینی کیکه ستین با ژاوی در تابستان 2020 به طور کامل به پایان می رسد. 

استقلال راه 0-3 را به روی سازمان لیگ بست

بعد از مثبت اعلام شدن تست مثبت کرونای تعدادی از بازیکنان استقلال اعضای این تیم از سفر به جمع امتناع کردند تا بازی لغو شود.

اما امروز مدیران سازمان لیگ اعلام کرده اند باید جواب تست بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال راستی آزمایی شود و حتی این امکان وجود دارد نتیجه بازی سه بر صفر به نفع پارس جنوبی اعلام شود.

اما شواهد نشان می دهد که سازمان لیگ نمی تواند دست به چنین اقدامی بزند چون باشگاه استقلال شب گذشته مدارک و نتیجه تست های کرونا را در اختیار سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا قرارداده است.

حتی شب گذشته مهرزاد خلیلیان هم مثبت اعلام شدن تست 12 نفر از بازیکنان این تیم را تایید و اعلام کرد که بازیکنان این تیم باید قرنطینه شوند.

با این شرایط به نظر می رسد باشگاه استقلال تمام راه های قانونی را بسته است و بعید است سازمان لیگ بتواند نتیجه بازی این تیم برابر پارس جنوبی را سه بر صفر اعلام کرد.  

بریس آزمون برابر کراسنودار

تیم های زنیت و کراسنودار در چارچوب رقابت های لیگ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که آزمون گل اول این مسابقه را در 5 دقیقه ابتدایی به ثمر رساند. با این حال در دقیقه 50 بازی بود که تیم کراسنودار بازی را به تسای دو بر دو کشاند. البته خوشحالی آن ها طولی نکشید و بازهم سردار آزمون دست به کار شد و گل سوم تیمش را در دقیقه 52 به ثمر رساند و حساب کار را سه بر دو کرد تا بار دیگر زنیت در بازی پیش بیفتد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 5 جولای 2020

باشگاه ناپولی خواهان جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل است و رئیس باشگاه لیل نیز این موضوع را تائید کرده است. در صورتی که ناپولی با لیل بر سر انتقال 70 میلیون پوندی اوسیمن به توافق برسد، کولیبالی می تواند به لیگ برتر انگلیس برود. (تلگراف)

بنیامین هنریکس، مدافع راست باشگاه موناکو که با لایپزیش به توافق شخصی رسیده بود، در تابستان جاری به این تیم ملحق خواهد شد. (بیلد)

پس از بازی بایرن مونیخ-بایرلورکوزن، کای هاورتس خواهان تشکیل جلسه با مدیران بایرلورکوزن است تا درباره آینده اش صحبت کند. باشگاه چلسی به جذب این هافبک آلمانی علاقمند است. بایرن مونیخ در تابستان جاری برای جذب هاورتس اقدامی نخواهد کرد. (کریستین فالک)

دورتموند به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده است که تنها تا 10 آگوست (20 مرداد) می تواند برای جذب جیدون سانچو پیشنهاد رسمی اش (120 میلیون یورو) را ارسال کند. (رونان مورفی)

ماریو مانژوکیچ در صفحه توییتر خود اعلام کرد به صورت توافقی از باشگاه الدحیل قطر جدا شده است.

ژاوی قراردادش را با السد تمدید کرد تا بدین ترتیب فصل 21-2020 را هم در لیگ ستارگان قطر سپری کند. برخی از گمانه زنی ها از حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا در فصل آینده حکایت داشت.

پاری سن ژرمن به جذب الن سنت ماکسیمین 23 ساله از نیوکاسل علاقه مند است. (دیلی میل)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه

مواد لازم:

آب ولرم ۲۵۰ میلی لیتر تا ۱ لیوان

شکر ۴ گرم ۱/۲ قاشق غذاخوری

مخمر خشک ۱۰ گرم ۱ قاشق غذاخوری

آرد نان ۳۸۵ گرم × ۲، ۳/۴ فنجان

نمک ۱/۴ قاشق چایخوری

روغن زیتون ۱/۲ قاشق غذاخوری

آرد سمونیلا به میزان لازم

ماست ساده ۱ قاشق غذاخوری

زرده تخم مرغ ۱ 

روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری

دانه سیاهدانه و دانه کنجد به میزان لازم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • دندان‌ها را چه موقع مسواک بزنیم؟
  • صبحانه‌ای که می‌تواند وزنتان را ۴ کیلو کاهش دهد
  • صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
  • با این صبحانه وزنتان را ۴ برابر کم کنید
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!