Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:06:05 GMT

محمد سعیدی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۲۰۹

محمد سعیدی بازداشت شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه قضایی، خبر دستگیری محمد سعیدی عضو تیم سابق مذاکره‌کننده هسته ای را به اتهام فساد مالی تایید کرد.

دستگیری وی هیچ ارتباطی به موضوع هسته ای ندارد و نام وی از مدت ها پیش در شبکه فساد در شرکت کشتیرانی مطرح بوده است. پرونده کشتیرانی جزو پرونده های مشهور دستگاه قضایی است.

محمد سعیدی کیست؟

محمد سعیدی که از سال ۹۴ و در دولت حسن روحانی به ریاست شرکت کشتیرانی منصوب شده بود، در مرداد ۹۸ استعفا داد و آبان ماه همان سال به اتهام اخذ رشوه و سایر تخلفات مالی دوران مدیریتش، توسط سازمان بازرسی کل کشور تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدتی با قرار وثیقه آزاد بود اما حال دوباره بازداشت شده است.

پس از استعفای سعیدی، برخی از رسانه‌ها دلیل استعفای او را «توقیف نفتکش ایرانی» در جبل‌الطارق و برخی دیگر نیز «فساد مالی» اعلام کردند.

محمد سعیدی از ابتدای شروع پرونده هسته‌ای، به مدت ۵.سال عضو ثابت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بوده ‌است. وی در دولت محمود احمدی‌نژاد معاون سازمان انرژی اتمی ایران هم شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد سعیدی تیم مذاکره کننده هسته ای فساد مالی پرونده کشتیرانی محمد سعیدی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدار‌های جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.   در این روز از رقابت‌ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر تنها با یک اختلاف امتیاز شکست خورد.   عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:    جدول ۶۴ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان) محمد رهبری ۷ – ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)    جدول ۳۲ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۷ انور ایلدریم (ترکیه)    جدول ۱۶ نفره علی پاکدامن ۱۴ – ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)   محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهر ارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.    جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است: علی پاکدامن: جایگاه ۹ محمد رهبری: ۳۴ محمد فتوحی:۸۶ فرزاد باهر ارسباران: ۱۰۱

دیگر خبرها

  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ