Web Analytics Made Easy - Statcounter

خنجری گفت:همه مسئولان با جدیت برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند و اماکن گردشگری پر رفت و آمد تعطیل شود.

« هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر با ابراز نگرانی از روند افزایشی ویروس کرونا گفت: بی توجهی به توصیه های بهداشتی موجب شده است که در وضعیت نامناسبی قرار گیریم و اکنون باید مقابله با ویروس کرونا با جدیت بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بهشهر افزود: این روزها شاهد تاخت و تاز ویروس کرونا هستیم و همه ما باید براساس وظیفه وارد عمل شده و برای مقابله با کرونا تلاش کنیم.

 

وی اظهار کرد: عباس آباد بهشهر به عنوان منطقه گردشگری به دلیل شرایط محیطی، شاهد حضور حداکثری مردم است که باید این ترددها مدیریت شده و با تعطیلی آن در شرایط فعلی به مردم و شهروندان کمک شود.

 

خنجری با تاکید بر حفظ جان شهروندان اظهار کرد: جان مردم برای ما مهم است و باید ورودی عباس آباد بسته شود؛ چرا که پروتکل بهداشتی با شرایط منطقه گردشگری بودن عباس آباد به درستی اجرا و رعایت نمی شود.

 

وی گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم و فرصت برای شادی و نشاط مردم فراهم است؛ اما اکنون با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در شرایط خاصی قرار داریم و باید همه با هم برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در آماده باش باشیم.

 

فرماندار بهشهر افزود: تالارها و رستوران ها با 50درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل و نکات بهداشتی باید خدمات ارائه کنند و در غیر اینصورت براساس قانون با آنان برخورد می شود.

 

خنجری گفت:همه مسئولان با جدیت برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند و اماکن گردشگری پر رفت و آمد تعطیل شود.

 

وی تصریح کرد: بازار هفتگی بهشهر این هفته تعطیل است و کنترل در بازار روز و مراکز عرضه محصولات باید با قوت انجام شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی اماکن گردشگری فرماندار بهشهر شیوع کرونا مقابله با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر