Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:16:57 GMT

دستگیری 17 اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۴۶۴

دستگیری 17 اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۱۷ نفر از اراذل و اوباش و اخلالگر نظم عمومی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران، گفت: درادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با هرگونه تحرکات اراذل و اوباش در محلات،طرح پاکسازی نقاط آلوده در ۵ محله از محلات شهرستان بندرعباس اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن پاکسازی ۷ باب منزل و مخفیگاه اخلالگران،تعداد ۱۷ نفر از مخلان نظم عمومی که سوابق نارضایتی اجتماعی،ایجاد مزاحمت،شرب خمر و... داشتند طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و در این رابطه ۳ عدد قمه و یک  عدد باطوم  کشف و ۶ دستگاه موتورسیکلت متعلق به اخلالگران توقیف و به یگان منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح استان و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه پ باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی انجام شده در سه ماهه اول امسال نیز ۵۷ نفر مخلان نظم عمومی دستگیر و تعداد ۱۶۸ نفر از اخلالگران نظم عمومی توسط پلیس احضار و ضمن توجیه آنان، از متهمان تعهدات لازم اخذ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز