Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:38:34 GMT

سریال ماورایی برای رمضان سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۵۸۹

سریال ماورایی برای رمضان سال آینده

علیرضا افخمی کارگردان از نوشتن یک فیلمنامه برای سریالی تلویزیونی و طرح‌هایی برای شبکه نمایش خانگی و سینما خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا افخمی کارگردان تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه یک سریال تلویزیونی هستم که موضوعی ماورایی دارد و احتمالا در ماه رمضان سال آینده روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرحی هم با نام «دنیای دورغگوی دروغگوی دروغگو» برای تولید سریالی در شبکه نمایش خانگی نوشته‌ام  که هر چند موضوعی جدی و اجتماعی را در دستمایه قرار داده است اما فضایی مفرح و شاد دارد. کارگردان «او یک فرشته بود» خاطرنشان کرد: همچنین طرح مفصلی برای یک فیلم سینمایی با عنوان «به دام افتاده» نیز نوشته‌ام که از مضمونی جدی برخوردار است.   افخمی در پایان عنوان کرد: هنوز نمی‌دانم کدام یک از سریال شبکه نمایش خانگی و یا فیلم سینمایی را بعد از سریال تلویزیونی کار خواهم کرد اما اگر قرار باشد کارگردانی سریال تلویزیونی را خود برعهده بگیرم ساخت این ۲ پروژه به سال آینده موکول می‌شود.   علیرضا افخمی کارگردانی سریال‌های مختلفی از جمله «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «زیر زمین»، «پنجمین خورشید»، «پنج کیلومتر تا بهشت» را برای تلویزیون برعهده داشته است.   وی با ساخت سریال «او یک فرشته بود» که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد، ژانری جدیدی با نام ماورایی را به تلویزیون آورد و پس از آن در همین ژانر مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» را ساخت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران