Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زنیت گفت: هدف اول من قهرمانی زنیت در لیگ بود که به آن رسیدم و اکنون هدف بعدی قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت در خانه کراسنودار به میدان رفت و به پیروزی 4 بر 2 دست یافت. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بازی درخشانی از خود برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفق شد در دقایق 5 و 52 دبل کند و دیگر گل‌های زنیت توسط دزوبا 45 (پنالتی) و سوتورمین در دقیقه 72 زده شد.

آزمون در دقیقه 66 تعویض شد.زنیت با این پیروزی 62 امتیازی شد و توانست قهرمانی خود را در این پیکارها مسجل کند.

آزمون بعد از این پیروزی در مصاحبه با سایت «چمپیونات» روسیه گفت: بدون شک از قهرمانی دوباره ام در لیگ روسیه بسیار خوشحالم و نمی توانم احساسم را توصیف کنم. علی رغم شرایط بوجود آمده به دلیل کرونا در روسیه و دنیا ولی هواداران با وجود نبودشان در ورزشگاه، در قلب ما جای دارند. این قهرمانی را به تمام باشگاه از بازیکنان، مسئولان، کادر فنی و هواداران تبریک می گویم.

وی درباره گلی که از روی اشتباه بازیکن رقیب به ثمر رساند، اظهار داشت: هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. گازینسکی بازیکن خوبی است ولی این اتفاق برای او افتاد و من از اشتباهش استفاده کردم و گلزنی کردم. هدف اول من قهرمانی زنیت در لیگ بود که به آن رسیدم و اکنون هدف بعدی قهرمانی در جام حذفی است.

آزمون درباره اینکه بعد از بازی چرا روزنامه نگاران را به داخل رختکن تیم راه ندادند تا درباره قهرمانی گزارش تهیه کنند، گفت: شاید به خاطر کرونا بود. من درباره این موضوع خطر نمی کنم چون به خاطر رعایت نکردن پروتکل ها پیش از این جریمه شدم. به همین خاطر چیزی درباره این موضوع نمی گم. البته شوخی می کنم. اکنون همه به خاطر قهرمانی خوشحال هستند و همه چیز بر وفق مراد است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Xv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزمون روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به استناد ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه كشور و بعد از ابلاغ قانون مديريت خدمات كشوري هرگونه استخدام فقط از طريق آزمون امكان‌پذير مي‌باشد اما گاهی دیده شده است که برخی از دستگاهها اقدام به استخدام نیرو خارج از این قانون می کنند شهروند خبرنگاری با انتقاد از این موضوع پیامی فرستاده اند که در زیر می خوانید: 

متن شهروند خبرنگار ما: 

با سلام.متاسفانه با خبر شدیم علیرغم اینکه قانونا تمامی دستگاه ها حق به کار گیری نیرو بدون آزمون استخدامی ندارند ولی دادگستری شهرستان های بعضی استان ها به بهانه نیروی دادگاه صلح اقدام به جذب نیرو بدون ضوابط و برخلاف قانون و بدون آزمون سلیقه ای نموده اند در حالیکه در قانون شورای جدید جهت تشکیل دادگاه صلح به قوه قضاییه اجازه داده شده از طریق آزمون استخدامی ۱۰هزار نیرو با اولویت کارکنان شورای حل اختلاف اقدام نمایند ولی رییس بعضی از حوزه های قضایی به کارکنان شورا گفتن باید صبرکنید آزپون برگزارشود و جذب شوید اما متاسفانه خود نیروی دلخواه را به نیروی انسانی قوه جهت جذب در دادگاه صلح بدون آزمون و سابقه کاری جذب بشن که الان در برخی شعب استان البرز اتفاق افتاده و گزینش این عزیزان نور چشمی را تایید و جهت سیر مراحل حکم کارگزینی به استان معرفی نموده است لطفا پیگیر این مطلب از رییس قوه قضاییه باشید.التماس دعا

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)