Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و تعداد مبتلایان در کشور، پیرو مصوبات و تصمیمات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و لزوم حفظ سلامتی کارکنان در محیط کار، استفاده از ماسک در ادارات شرکت مخابرات ایران برای همکاران و ارباب رجوع در سراسر کشور الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ الزام رعایت تمام بند‌های دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد و پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار همچنان پابرجاست و شایسته است، همکاران و ارباب رجوع در ادارات شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص و ویژگی پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) که به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شده بود نوشت:

«تمرکز این الحاقیه (پروانه) بر یکپارچه‌سازی خدمات ثابت و سیار و همچنین توسعه فیبر نوری است.

 پروانه مشمولین تا سال ۱۴۱۰ تمدید و متعهد می‌شوند تا سال ۱۴۰۴ سرجمع ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در کشور ایجاد کنند.

دولت هم تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم خود از محل سرویس فیبر تقریباً چشم‌پوشی کرده است.»

گفتنی است اوایل اردیبهشت ماه، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت توسط وزیر ارتباطات اعطا شد تا به ترتیب مخابرات ایران متعهد به ایجاد ۷ میلیون، مبین نت ۳ میلیون و شرکت رایتل ۲ میلیون پوشش خانوار در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها شوند.

                   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا