Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران در روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شاهپور محمد‌زاده درباره آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز جمعه 20 تیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، امری تکلیفی بوده و قانون صراحتاً به اجرای آن تأکید دارد، گفت: 24 هزار نفر مشمول شرکت در این آزمون هستند که 20 هزار نفر دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکترا و 4 هزار نفر دارای مدرک فوق دیپلم هستند که جذب افراد با مدرک فوق دیپلم نیز براساس قانون مصوب مجلس است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم افراد شایسته جذب شوند اما به تمام افراد مساعدت خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.

محمدزاده ادامه داد: داوطلبان برای قبولی در این آزمون باید به 50 درصد سؤالات پاسخ درست بدهند به عبارت ساده‌تر باید از 20، نمره 10 را کسب کنند.

او بیان کرد:‌  افرادی که  در آزمون پذیرفته نشدند به عنوان آموزش دهنده با نهضت سوادآموزی ادامه همکاری خواهند داشت و رایزنی‌هایی هم انجام شده است در صورت کمبود معلم در آموزش و پرورش به صورت حق‌التدریس ادامه فعالیت دهند.

این آزمون توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد و افراد برای قبولی باید به 50 درصد سؤالات پاسخ صحیح بدهند.

توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir از روز دوشنبه 16 تیرماه انجام می‌شود.

مواد آزمون عمومی این آزمون عبارتند از فناوری اطلاعات "مهارت‌های هفتگانه icdl" ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی هوش و توانمندیهای ذهنی.

مواد آزمون تخصصی عبارتند از اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پرورشی، روانشناسی رشد، روشها و فنون تدریس، اندازه‌گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی.

تمام موارد با ضریب یک است.

 نمرات داوطلب  به تفکیک عمومی و اختصاصی محاسبه و حد نصاب امتحان بر اساس 50 درصد نمره کل آزمون است که در آن نمرات فرد با ارزش وزنی 40 درصد عمومی و 60 درصد تخصصی محاسبه می‌شود داوطلبان فاقد حدنصاب از سایر مراحل حذف می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد