Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای فتوا در «حیدرآباد» هند از مسلمانان خواست تا در عید قربان امسال به جای قربانی کردن گوسفند ،کمک به افراد نیازمند را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « timesofindia»،شورای فتوا در «حیدرآباد» هند از مسلمانان خواست تا در عید قربان امسال به جای قربانی کردن گوسفند ،کمک به افراد نیازمند را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حوزه علمیه اسلامی حیدرآباد در بیانیه ای اعلام کرد که عید قربان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال های قبل است.

 

این نهاد اسلامی تاکید کرد که اگر شرایط کرونایی تا روز 31 جولای (جمعه 10 مرداد) که مصادف با عید سعید قربان است بهبود پیدا نکند لازم نیست مسلمانان اقدام به قربانی کردن گوسفند کنند.

 

در بیانیه صادر شده از سوی حوزه علمیه اسلامی حیدرآباد آمده است: مسلمانان می توانند به جای این کار هزینه گوسفند را به افرادی که نیازمند هستند بدهند.

 

«محمد عظیم الدین»،مفتی حیدرآباد در این باره گفت: قربانی کردن اقدام پسندیده ای است اما در شرایط کنونی به دلیل محدودیت های مربوط به ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس بهتر است مسلمانان هزینه گوسفندی را که می خواهند قربانی کنند در اختیار نیازمندان،فقرا،زنان بیوه و سازمان های خیریه قرار دهند.

 

مسلمانان حیدرآباد هر سال حدود 100 روپیه برای قربانی کردن گوسفند در روز عید سعید قربان هزینه می کنند اما امسال بخش اصلی این مقدار پول در اختیار خیریه ها قرار می گیرد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسلمانان هند عید قربان قربانی کردن قربانی کردن گوسفند عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است