Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های محلی از کشته شدن حداقل ۸ نفر پس از برخورد ۲ فروند هواپیما در آیداهوی آمریکا خبر می‌دهند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مقام‌های محلی اعلام کردند: در پی برخورد ۲ فروند هواپیما در آیداهو حداقل ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، شبکه سی ان ان عصر یکشنبه اعلام کرد به نظر می‌رسد از این حادثه کسی جان سالم به در نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ جسد پیش از غرق شدن لاشه هواپیما‌ها در دریاچه آیداهو بیرون کشیده شده است.

دفتر کلانتری آیداهو در این باره اعلام کرد: هنوز اجساد مربوط به ۶ بزرگسال و کودک پیدا نشده است، ولی به نظر می‌رسد همه آن‌ها کشته شده‌اند.

هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نشده است. سخنگوی اداره فدرال هوانوردی آمریکا در این باره گفت: تحقیقات درباره این سانحه توسط این آژانس و شورای ملی ایمنی حمل و نقل آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برخورد ۲ هواپیما در آمریکا لاشه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحمن مجددی اظهار کرد: به دنبال حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی که در جاده خواف به سنگان به وقوع پیوست، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس سنگان به محل اعزام شد.

مسؤول مرکز اورژانس خواف بیان کرد: بر اثر این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری پراید بر اثر شدت جراحت‌های وارده در محل جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6101009

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون