Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش این ستاد ۱۱ هزار و ۷۴۲ نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جمهوری آذربایجان درمان و از بیمارستان ترخیص شده و ۲۵۰  نفر جان خود را از دست داده اند . در حال حاضر هشت هزار و ۳۳۲ نفر نیز در بیمارستان های تخصصی این کشور درمان میشوند .

 ستاد  عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان شرایط  شیوع  ویروس کرونا و افزایش موارد ابتلا به این ویروس در یک ماه اخیر در این کشور را نگران کننده خوانده و بر این اساس از دیروز ( یکشنبه ) تا ۳۰  تیر ماه  جاری محدودیت‌های سخت قرنطینه‌ای در ۱۶ شهر این کشور اعمال کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان متروی شهر باکو تا ۳۰ تیر ماه تعطیل شده است و محدودیت های سخت قرنطینهای در پایتخت این کشور و شهرهای گنجه ، سومقایت ، لنکران ، ماسالی ، جلیل آباد ، گوی گول ، مینگچویر ، گورانبوی ، برده ، خاچماز ، ساموخ ، سیازن ، شکی ، یولاخ و آبشررون اعمال خواهد شد به نحوی که حرکت وسایل نقلیه عمومی در این شهرها در روزهای پایانی هفته ممنوع خواهد شد .

  در مدت اعمال محدودیت های سخت قرنطینه ای در ۱۶ شهر  خروج شهروندان از منزل فقط با دریافت مجوز دو ساعته ازطریق سیستم الکترونیکی وزارت کشور امکان پذیر می باشد .

 با تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت، ارتش جمهوری آذربایجان هم به پلیس این کشور در اعمال محدودیتهای سخت قرنطینهایکمک میکند.

  در حال حاضر مراکز تجاری بزرگ و رستورانها ، غذاخوری ها و مراکز تفریحی در سراسر جمهوری آذربایجان تعطیل بوده و  میزان جریمه های نقض محدودیت های  سخت قرنطینه ای هم افزایش یافته است .

برچسب‌ها ویروس کرونا باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باکو ویروس کرونا باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛حسین نژاد صبح امروز در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

وی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و افزود: در این کنگره که از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همه زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

حسین نژاد گفت: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آیین‌ها به زائران خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد