Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تکواندو کن گفت: حرفی که دوستان در تیم شهرداری ورامین درباره عنوان قهرمانی زدند به خاطر کم تجربگی آنها بوده است. - اخبار ورزشی -

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پایان مسابقات لیگ‌های تکواندو و معرفی دو تیم به عنوان قهرمان ظهار داشت: با تصمیم منطقی و خوب فدراسیون تکواندو و با نظر تمامی سرپرستان حاضر در لیگ‌های خلیج فارس و جام کوثر به خاطر شرایط خاص کشور تصمیم به پایان مسابقات گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشخص کردن تیم‌های قهرمان نیز جلسات زیادی برگزار شد و در نهایت در جلسه نهایی توافق جمعی برای معرفی تیم‌های قهرمان صورت گرفت.

وی افزود: فدراسیون با توجه به رقابت نزدیک شهرداری ورامین و کن، نمی‌توانست تیم اول و دوم را مشخص کند. در این شرایط تصمیم گرفته شد  عنوان قهرمانی به صورت مشترک اهدا شود که کار بسیار خوبی بود. کادرفنی و سرپرستی شهرداری ورامین از اختلاف امتیاز دو تیم صحبت کردند که با احترام به این عزیزان باید عنوان کنم که این اختلاف به خاطر تعداد بازی‌های بیشتر این تیم ایجاد شده بود و قطعا ما با برگزاری دیدارهای معوقه می‌توانستیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم و کار را برای تعیین قهرمان به دیدار رودررو بکشانیم. در دیدار رودررو نیز تضمینی وجود نداشت کدام تیم برنده خواهد شد.

سرمربی تیم کن خاطرنشان کرد: تیم شهرداری ورامین از ملی‌پوشان درجه و بازیکنان المپیکی کشورمان در ترکیب خود استفاده می‌کرد و به اعتقاد من این تیم مقابل جوان باانگیزه کن در معرض آسیب و خطرات بیشتری بود و احتمال باخت‌شان وجود داشت. تا جدال رودرروی ما مقابل شهرداری ورامین برگزار نمی‌شد، نتیجه و تیم قهرمان قابل قضاوت نبود.

زوار گفت: دوستان تیم شهرداری ورامین در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که با توجه به اختلاف 4 امتیازی این تیم با ما، باید به عنوان قهرمان معرفی می‌شدند که این به خاطر کم تجربگی‌شان بوده است. در مسابقات جام نقش جهان نیز تیم شهرداری ورامین با تعداد بازی بیشتر در صدر جدول قرار داشت، اما در هفته پایانی تیم بی‌رقیب و جوان کن با کسب برتری مقابل رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت و قطعا امکان تکرار این اتفاق در لیگ برتر تکواندو (جام خلیج فارس) نیز وجود داشت.

میر: تنها سکوی حقیقی جام خلیج فارس عنوان قهرمانی شهرداری ورامین بود/ خانلرخانی حق دارد ناراحت باشد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو محمدرضا زوار بیشتر بخوانید... گل‌محمدی: در بهترین حالت، قرارداد ملی‌پوشان بوکس ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود/ صحبت‌های ثوری احساسی است ثوری: اگر حمایت باشد مجموعه بوکس را یک ساله تکمیل می‌کنیم/ امیدوارم در المپیک رکوردشکنی کنیم صالحی امیری: کرونا یک شوک به مجموعه ورزش قهرمانی ما وارد کرد/ بوکس به ثبات نیاز دارد و همه انرژی آن باید روی المپیک متمرکز باشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو تیم شهرداری ورامین عنوان قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود

مقام مسئول سازمان هواشناسی گفت:‌ با توجه به افزایش غلظت گازهای گلخانه‌ای، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احد وظیفه اظهار کرد: دگرگونی‌های بی‌سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال 2023 قاره آسیا با بیان این‌که بحران آب و هوا بزرگ‌ترین چالش بشریت است، افزود: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای، ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

وی اضافه کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی‌بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است. بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده که پیامدهای زیادی داشته است.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی یادآور شد: با توجه به این‌که غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود. سازمان‌های هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری های خود با جامعه بین المللی را افزایش داده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم