Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای کاندیدای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2020 فرصت ارائه مدارک داد.

طرفداری - مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و بنا بر تصمیمیات AFC به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شود و کشورهای غرب و شرق کاندیداتوری خودشان برای ادامه این مسابقات را به زودی و برای ارائه مدارک اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الوطن قطر، پرونده کاندیداتوری برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در AFC باز شده و در چند روز آینده به کاندیداها فرصت داده می شود تا اقدام کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این در جلسه با اعضای خود اعلام کرده بود قرار است به دلیل شرایط کرونا ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به صورت متمرکز در یک کشور برگزار کند.به همین خاطر باید میزبانی از غرب و شرق انتخاب شود. در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی را پیش روی کاندیداها گذاشته تا برای میزبانی از این رقابت ها پاپیش بگذارند.

بنا به اعلام این رسانه قطر نزدیکترین گزینه برای میزبانی از این رقابت ها است و شرایط این کشور نسبت به بقیه کشورها برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا بهتر است. طبق توافق صورت گرفته قرار است ادامه  مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 14 سپتامبر(24 شهریور) تا 29 همین ماه (8 مهر) به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور برگزار شود. مرحله یک چهارم در تاریخ 4 نوامبر(14 آبان) و نیمه نهایی 25 نوامبر(5 آذر) و فینال در تاریخ 5 دسامبر(15 آذر) به صورت تک بازی برگزار شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند