Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:31:32 GMT

آسمانی شدن پدر شهیدان صادق زاده زرندی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۱۴۷

آسمانی شدن پدر شهیدان صادق زاده زرندی

احمد گروئی ساردو، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پیکر حاج ماشاءالله صادق زاده زرندی ، پدر شهیدان صادق زاده صبح امروز ۱۶ تیرماه ۹۹ در شهرستان زرند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

او به خلاصه‌ای از زندگی نامه شهیدان والامقام حسین و مهدی صادق زاده زرندی اشاره کرد و افزود: مهدی صادق زاده یکم مهر ۱۳۴۹ و حسین صادق زاده دهم مرداد ۱۳۵۲، در شهرستان زرند به دنیا آمدند، پدرشان ماشاءالله، کشاورز بود و مادرش کبری نام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروئی ساردو تصریح کرد: مهدی تا اول متوسطه درس خواند و به ‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت وی هشتم اسفند ۱۳۶۴، در فاو براثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

او بیان داشت: حسین تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، وی بیست و هفتم مهر ۱۳۶۸ در بیمارستان صلا‌ح‌الدین عراق براثر صدمات ناشی از شکنجه اسارت به شهادت رسید و پیکر وی سرانجام سال ۱۳۸۱، به ایران منتقل و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران صادق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید

«نیلگون» عنوان نخستین ساخته سینمایی حسین سهیلی‌زاده است که آن را بعد از ساخت ۲۳ سریال تلویزیونی و سریال خانگی «مانکن» در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین برده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مراحل آماده سازی این فیلم با شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن سینما‌ها همزمان شد و بعد از آن به دلیل ترافیکی که در اکران فیلم‌ها ایجاد شده بود فرصت نمایش به دست نیاورده بود.

این فیلم حالا قرار است بعد از گذشت ۴ سال از صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبشهت ماه روی پرده سینما‌ها برود.

«نیلگون» راوی یک درام عاشقانه است که در آن بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، میترا حجار و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنهایتا درگاهی همراه با همایون ارشادی دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

حسین سهیلی‌زاده فیلم «نیلگون» را بلافاصله بعد از ساخت سریال «مانکن» جلوی دوربین برد و بعد از آن نیز دو سریال خانگی دیگر به نام‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را کارگردانی کرد.

فیلم «نیلگون» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و سرمایه‌گذاری ایمان نیکنام تهیه و تولید شده است.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد