Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:58:25 GMT

سرمایه گذاری در خراسان شمالی تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۳۴۸

سرمایه گذاری در خراسان شمالی تسهیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری صبح امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و وجود تحریم‌ها و مشکلات شیوع کرونا، کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و بایستی برای این شرایط موجود فکر، روش و خلاقیت جدیدی از سوی مدیران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی خلاقیت و فکر جدید را عامل حرکت چرخ اقتصادی استان دانست و گفت: بر اساس اسناد توسعه و آمایش خراسان شمالی باید برای حضور سرمایه گذاران در استان تمام تلاش خود را داشته باشیم.

وی اقدام بر اساس آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را عامل بروکراسی بیان کرد و افزود: شرایط استان برای پیشرفت و جهش باید آماده شود و مدیران باید به دنبال ایجاد این مسیر باشند.

قنبری بیان کمبودها از سوی مدیران را غیرقابل قبول دانست و تصریح کرد: بیان نبود آب، راه، برق و سایر زیرساخت از سوی مدیران کاری را جلو نمی‌برد بلکه باید شرایط برای سرمایه‌گذاری آماده شود و نباید از سرمایه‌گذار دور شد و آن را از دست داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی وجود مجموعه‌ها و بنیادهای مختلف برای پیشرفت و توسعه در راز و جرگلان را فرصتی مناسب توصیف کرد و گفت: بنیاد علوی، مستضعفان و بنیاد برکت می‌توانند در این شهرستان وارد شوند و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند که در این راستای باید تسهیل گری سرمایه‌گذاری در راز و جرگلان به‌سرعت انجام شود.

وی برای توسعه راز و جرگلان از بانک‌ها درخواست مساعدت داشت و افزود: بانک‌ها برای توسعه راز و جرگلان مساعدت کنند و اعتبارات را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

قنبری در انتها درباره آخرین وضعیت طرح توسعه آلومینا نیز گفت: متأسفانه مواد اولیه به کارخانه آلومینا جاجرم از معدن شاهرود و بندرعباس به این کارخانه اعطا نمی‌شود و کارخانه آلومینا با کمتر از ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت است و اکنون رغبتی برای افزایش و توسعه ظرفیت کاری خود ندارد.

کد خبر 4967038

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید استانداری خراسان شمالی قانون رفع موانع تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دهه کرامت ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی سرمایه گذاری راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها