Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کارگاه‌های آموزشی برخط کانون کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir این دوره‌های مجازی را مشاهده و در صورت تمایل ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مراکز فرهنگی ‌هنری سراسر استان کرمان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرای کودکان و نوجوانان به صورت حضوری هستند.

او افزود: همچنین برای متقاضیان آموزش‌های مجازی و بچه‌هایی که تا به حال امکان مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری کانون را نداشتند کارگاه‌های آموزشی برخط  با تدریس مربیان متخصص کانونی و آزاد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آغاز به کار کارگاه‌های برخط طراحی، عکاسی، اوریگامی، پتینه کاری، کار دستی، عروسک سازی، پته دوزی، لعاب و میناکاری روی سفال، پرورش صدا و سلفژ، شعر و داستان نویسی خلاق، خوانش متون ادبی (شاهنامه خوانی)، مهارت‌های زندگی، فعالیت‌های علمی، نجوم و فلسفه برای کودکان خبر داد و مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌های مجازی را ۲۰ تیرماه خبر داد.

او عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بعد از مراجعه به سایت www.kpf.ir با پر کردن فرم ثبت‌نام عضو کانون شوند و سپس با انتخاب دوره‌های برخط استانی، توضیحات مربوط به هر آموزش را مطالعه کنند و ضمن اطلاع از میزان شهریه، روز و ساعت هر دوره در کارگاه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

او یادآور شد: که متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از کارگاه‌های حضوری و برخط و نحوه ثبت‌نام در آن‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه مجازی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان امروز به کار خود پایان می‌دهد و بهترین‌های این جشنواره امروز (سه‌شنبه) معرفی می‌شوند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان و تالار هنر اصفهان با حضور ۱۶ اثر نمایشی در رشته‌های عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی روزهای شانزدهم و هفدهم اردیبهشت برگزار شد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره آبان ۱۴۰۲ به تمام سازمان‌ها و مراکز فرهنگی هنری استان که در زمینه نمایش در سطح کودک و نوجوان فعالیت دارند، ارسال شد و در این فراخوان ۲۵ گروه کانونی و ۳۹ گروه آزاد شرکت کردند که پس از بازبینی اولیه ۱۶ برتر اثر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط داوران استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی امیر شیخ جبلی و منصور قربانی، همچنین منیرالسادات سجادیان بهترین‌های این جشنواره امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ همزمان با اختتامیه این جشنواره معرفی می‌شوند.

صیرفی‌نژاد گفت: از برنامه‌های اجرایی همزمان با جشنواره، کارناوال شادی عروسک‌ها کانون با حمایت شهرداری منطقه ۱۰، تالار هنر و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بود که در مناطق محروم این منطقه اجرا شد و در این برنامه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقه در محله حصه، روز شادی برای کودکان و نوجوانان این محله رقم زد.

وی اظهار کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حمایت مالی از این رویداد فرهنگی و هنری، در نشر و گسترش فعالیت‌های نمایشی و حمایت از استعدادهای کودکان و نوجوانان در رشته‌های نمایشی به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کرد.

کد خبر 751326

دیگر خبرها

  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری