Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:10:14 GMT

تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۷۵۷۵

تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد

تمرین امروز تیم پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی تعطیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شد تا بازیکنان خستگی بازی سنگین مقابل شاهین شهرداری بوشهر را از تن خارج کنند.

بر این اساس بعد از یک روز تعطیلی تمرین پرسپولیس از فردا برای بازی با ماشین‌سازی که در تبریز برگزار خواهد شد از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4048/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟

اعتمادآنلاین نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهاد‌های خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهاد‌های مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند، اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهاد‌های مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست، اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روز‌های آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود