Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا هیچ یک از آرامستان‌های سراسر اصفهان از جمله باغ رضوان تا اطلاع ثانوی مجاز به برگزاری مراسم‌ و تجمع بیش از حد مردم نیستند. - اخبار استانها -

احمدرضا مرادی در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا هیچ یک از آرامستان‌های سراسر اصفهان از جمله باغ رضوان تا اطلاع ثانوی مجاز به برگزاری مراسم و تجمع بیش از حد مردم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مصوبه که پس از پیگیری‌های لازم به تصویب رسید از امروز (16 تیرماه) در استان به اجرا در می‌آید تا از برگزاری هرگونه تشریفات و مراسمات رسمی در آرامستان‌ها جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اعلام کرد: ورود به آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور طبق روال برقرار است اما مراسم‌های ترحیم و عزاداری رسمی ممنوع اعلام شده است، همچنین باید اشاره کرد که فقط مراسم خاکسپاری به دلیل اهمیتی که دارد با حداقل جمعیت ممکن برگزار می‌شود.

برخی محدودیت‌ها در مراسم تشییع جنازه در آرامستان اراک اعمال می‌شوداز گوشه و کنار اصفهان| از تعطیلی آرامستان اصفهان در عید فطر تا امدادرسانی هلال احمر به 52 گرفتار در سیلآرامستان‌های تاریخی دولاب ساماندهی می‌شوند

وی خاطرنشان کرد: نحوه تغسیل و تدفین متوفیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌پذیرد و از مردم درخواست کرده‌ایم که با حداقل افراد ممکن متوفی خود را به خاک بسپارند چرا که نیاز نیست همه افراد حتما حضور داشته باشند.

مرادی مطرح کرد: غسالخانه‌ها نیز طبق روال فعالیت‌ خود را طی می‌کنند و ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند هرچند که از ورود افراد نیز به داخل آنجا جلوگیری می‌شود و در سالن انتظار تعداد کمی از افراد می‌توانند حضور داشته باشند.

وی در ادامه گفت: برای جلوگیری از تجمعات مردمی در آرامستان‌ها تذکراتی را به وسیله پیجینگ به طور مرتب به مردم اطلاع‌رسانی کرده و با نصب بنرها و توزیع بروشورهای مختلف اطلاعیه‌ها را به آن‌ها ابلاغ می‌کنیم. همچنین انتظامات نیز با حضور در بین مردم و سالن‌های سربسته گشت می‌زند و تذکرات بهداشتی و اصول ایمنی را به اطلاع مردم می‌رسانند تا فاصله‌گذاری اجتماعی به درستی انجام گیرد.

انتهای پیام/ 174/ی

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... سایت جدید آرامستان همدان با ۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد اما و اگرهای ساخت آرامستان جدید در تویسرکان/ اموات تویسرکانی در کدام نقطه از شهر آرام می‌گیرد؟! ۱۶۰۰ قبر به اهداکنندگان عضو در قطعه «بخشندگان حیات» آرامستان بهشت رضا(ع) اختصاص یافت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در رودسر

دریافت 23 MB

کد خبر 6096393

دیگر خبرها

  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در رودسر
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر