Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی پوش ووشو کشورمان از وضعیت فدراسیون و خواهرش می گوید.

طرفداری- الهه منصوریان از موضوعات پیرامون ریاست فدراسیون ووشو و زندگی حرفه ای اش در باشگاه شانگهای چین می گوید.

منصوریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اختلاف نظر با خواهرانش در حمایت از کاندیداهای ریاست فدراسیون ووشو اظهار داشت:

من و خواهرانم نظرات متفاوتی در این باره داشتیم اما همگی همسو با فدراسیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی کاندیداها خوب بودند و فدراسیون تصمیم را به خود ما محول کرد تا از هر کسی که می‌خواهیم حمایت کنیم.

وی افزود:

شهربانو از کاندیدای دیگر حمایت کرد و من هم تصمیم گرفتم از صدیقی که اکنون عهده‌دار ریاست فدراسیون شده حمایت کنم. به هر حال ما به نظر هم احترام گذاشتیم و مسئولان فدراسیون نیز با نظرات ما بسیار حرفه ای برخورد کردند. اکنون جایگاه بزرگی داریم اما معتقدم نگه داشتن قهرمانی از رسیدن به آن سخت‌تر است و این موفقیت با همکاری همه جانبه خانواده بزرگ ووشو میسر خواهد بود.

بانوی ملی‌ پوش ووشو کشورمان در مورد این که با این انتخاب آینده ورزشی شهربانو منصوریان دچار تزلزل خواهد شد یا خیر، گفت:

وقتی علی‌ نژاد که خودش پدر معنوی ووشو است می‌ گوید برای هیچ کسی مشکلی به وجود نمی‌ آید دلیلی وجود ندارد نگران آینده ورزشی شهربانو باشیم. فکر می‌ کنم آقای صدیقی صحبت‌ هایی را با خواهرم انجام خواهد داد و همه بار دیگر دور یک میز جمع خواهیم شد و برای موفقیت ووشو برنامه‌ ریزی و تلاش خواهیم کرد.

الهه منصوریان در خصوص بحث قرارداد خود با باشگاه شانگهای چین تصریح کرد:

یک مسابقه خیلی مهم با ورزشکار تایلندی برای به دست آوردن کمربند داشتم اما کرونا باعث لغو این رقابت شد. مسئولان باشگاه تا دو ماه پیش هم حقوق من را واریز می‌کردند و اکنون هم سازمان جهانی این رشته به دلیل کرونا اجازه نمی‌دهد ورزشکار خارجی وارد این سازمان شود و اگر خدایی نکرده ما دچار کرونا شویم ممکن است عمر ورزشی‌مان تمام شود.

وی تصریح کرد:

علاقه‌ای به شکایت و گله ندارم هر چند که جوایز ما هم داده نشده اما امیدوارم شرایط درست شود تا بتوانیم از طریق توانایی‌ های ورزشی که داریم درآمدی کسب کنیم. البته از این موضوع که هیچ رقابتی در پیش نیست و عمر ورزشی ما در حال هدر رفتن است بسیار ناراحتیم.

عضو تیم ووشوی شانگهای در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با این باشگاه تمام شده است یا خیر، گفت:

قرارداد دارم و آنها موظف هستند حقوق من را پرداخت کنند چون در قرارداد بندی در رابطه اینکه اگر مشکلی مثل کرونا به وجود بیاید نداشتیم. خودم هم دوست ندارم اگر کاری نکرده باشم اضافه‌تر از سازمان یا باشگاه پول بگیرم. اگر خودشان بخواهند قرارداد من را می‌دهند در غیر اینصورت هم گله‌ای ندارم.

الهه منصوریان در مورد شایعه خداحافظی خواهران منصوریان از دنیای قهرمانی خاطرنشان کرد:

علاقه‌ ای ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم زیرا مردم خیلی به ما محبت دارند و تا زمانی که شرایط اجازه دهد می‌ خواهیم برای کشورمان مدال بگیریم و پرچم ایران را بالا ببریم. خیلی تمایل داشتیم هر سه خواهر به مسابقات جهانی برویم و سه سهمیه ما هم مسجل شده بود اما بنا به دلایلی که نمی‌ خواهم صحبت کنم، سهیلا از مسابقات جهانی کنار گذاشته شد. البته اکنون در تیم ملی هستیم و خبرهای خوبی هم در راه است. هنگامی که باشگاهم را تغییر دهم اتفاقات خوبی برای ایران رخ خواهد داد و می‌خواهیم از این طریق پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهه منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم