Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول پناه می‌گوید که ورزشگاه شهید کاظمی نمی‌تواند ارزش مادی خاصی برای پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسائل این روزهای باشگاه پرسپولیس که یکی از آن ها تحت مالکیت گرفتن استادیوم جدید است، عنوان کرد: در بخش افزایش دارایی‌ها چند پروژه توسط باشگاه دنبال می‌شود که ورزشگاه‌ها از جمله آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مهمترین بخش کار مربوط به ورزشگاه درفشی‌فر بود. این ورزشگاه معارض داشت که این مشکل برای سال‌ها باقی بود ولی خوشبختانه با پیگیرهای اخیر  بخش حقوقی، این مشکل جدی برای انتقال مجموعه مرتفع شد و شرایط اضافه شدن مجموعه به دارای‌های پرسپولیس فراهم گردید که اقدام مهمی بود.

 

سرپرست مدیرعاملی سرخ ها درباره مالکیت بر شهید کاظمی گفت: مورد بعدی مربوط به ورزشگاه شهید کاظمی بود. زمین این ورزشگاه اوقافی است که به لحاظ کارشناسی نمی‌تواند ارزش مالی زیادی برای باشگاه داشته باشد و این برای ما مهم بود. بخش اعیان آن نیز در اختیار شهرداری تهران است. با این حال  در هماهنگی با شهرداری، بهره‌برداری از این مجموعه همچنان در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

 

رسول پناه در پایان با اشاره به وضعیت ورزشگاه کاظمی گفت: با توجه به شرایطی که در ورزشگاه شهید کاظمی با آن روبرو بودیم، ما به دنبال آن بودیم که علاوه بر درفشی‌فر یک مجموعه دیگر به دارایی‌های باشگاه اضافه شود. این مهم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد که ورزشگاه شهدای گمنام هم جزو دارایی‌های پرسپولیس شود.

مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران شهید کاظمی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی