Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی حفاری ایران موفق به دریافت گواهینامه‌های سیستم استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل این شرکت از دریافت گواهینامه‌های سیستم ISO 45001: 2018 استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ISO14001 :2015 استاندارد سیستم مدیریت زیست‌ محیطی خبر داد و گفت: با توجه به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 در دهه گذشته، اقدام‌های لازم برای دستیابی به دو استاندارد ISO 45001: 2018) و ISO14001:2015 پس از آماده‌سازی و اصلاح فرآیندها با مشارکت فعال مدیریت اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و معاونت‌ها و مجموعه مدیریتی در فرآیندی سه ساله انجام و ضمن ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خردادماه سال 1399، نسبت به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی استانداردها از شرکت اس‌جی‌اس ایران اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: استقرار سیستم‌ مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و زیست‌ محیطی با هدف افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان، ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست‌ محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در راستای پیشگیری و کاهش حوادث صورت پذیرفته است.
به گفته وی، موفقیت در دریافت گواهینامه‌های معتبر و بین‌المللی IMS، بیانگر آثار غیرقابل انکار آن در محیط کسب‌وکار، ارتقای بهره‌وری، ایمنی و سلامت کارکنان، مسئولیت اجتماعی و بهبود عملکرد شرکت در مقابل ذی‌نفعان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریافت گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند