Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورافشانی به مناسبت سالگرد استقلال ایالات متحده آمریکا در شهر واشنگتن دی‌سی/ رویترز مشاجره هواداران جنبش"جان سیاهان مهم است" با معترضان به قوانین محدود کننده زندگی اجتماعی در دوران کرونا در شهر "فینیکس" در ایالت آریزونا آمریکا/ رویترز گردهمایی (حامیان ترامپ) علیه محدودیت‌های زندگی اجتماعی به بهانه کرونا در شهر "فینیکس" در ایالت آریزونا آمریکا/ رویترز دستگیری معترضان به لایحه امنیت ملی جدید از سوی پلیس هنگ کنگ/ رویترز تظاهرات کارگران مهاجر در شهر روم ایتالیا/ خبرگزاری فرانسه اجتماع حامیان ژنرال "خلیفه حفتر" در شهر بندری"بنغازی" لیبی علیه مداخله نظامی ترکیه در امور داخلی لیبی/ خبرگزاری فرانسه حمل تابوت یک فوتی کرونا در شهر "بوگوتا" (پایتخت) کلمبیا/ خبرگزاری فرانسه امدادرسانی به سیلزدگان در روستای"کوما" در ژاپن/ خبرگزاری فرانسه شلوغی بیش از حد جمعیت در مقابل میخانه‌های محله "سوهو "در لندن در نخستین شب رفع محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی هتل‌ها، رستوران‌ها و بارها در بریتانیا/ خبرگزاری فرانسه مرگ مشکوک بیش از 275 فیل طی چند هفته در دلتای "اوکاوانگو" در کشور آفریقایی"بوتسوانا"/ رویترز استفاده از صندوق آرای قدیمی به عنوان سپر محافظ دانش آموزان در مدارس تایلند/ رویترز برداشت کدو تنبل از مزارع غزه/ خبرگزاری فرانسه پشت‌بام یک مدرسه شبانه‌روزی بودایی در شهر کلکته هند/ خبرگزاری فرانسه باغ وحشی در جمهوری چک/ بدون شرح لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/0035YJ مطالب مرتبط دیدنی‌های روز: از روز استقلال آمریکا تا رانش زمین در ژاپن

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس خبرگزاری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید