Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:08:14 GMT

تسهیل در خدمت‌رسانی به مراجعین اداره کل استاندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۳۵۹

تسهیل در خدمت‌رسانی به مراجعین اداره کل استاندارد

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی صبح دوشنبه در جلسه میز خدمت اداره کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در راستای جلب رضایت مراجعین به این اداره، عنوان کرد: اداره نظارت بر اجرای استاندارد با هدف کسب حداکثری رضایت ارباب رجوع در طبقه همکف این اداره کل استقرار یافت.

وی تصریح کرد: با تجهیز و تعمیر طبقه همکف اداره کل و استقرار اداره نظارت بر اجرای استاندارد تمامی مراحل استانداردسازی کالا و خدمات در این طبقه انجام می‌شود و ارباب رجوع می‌تواند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی مراحل اخذ علامت استاندارد کالا و خدمات خود را در طبقه همکف اداره کل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در پی شیوع ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامت شهروندان و همچنین کاهش تردد و حضور ارباب رجوع این جابجایی انجام گرفته تا مراجعین در همان لحظه ورود به اداره کل بدون اتلاف وقت تمامی مراحل را در طبقه همکف طی نموده و در نهایت نسبت به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام نمایند.

علایی خاطر نشان کرد: سامانه میز خدمت الکترونیکی نیز در این اداره کل فعال است و شهروندان می‌توانند تمامی مدارک و فرایندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت را پیش از حضور در اداره کل دریافت کنند.

وی در پایان یادآور شد: ضمن حضور کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد در طبقه همکف، در طول هفته دو روز هر نوبت به مدت ۲ ساعت میز خدمت با حضور مدیریت، معاونین و تمامی رؤسای اداره کل تشکیل و از نزدیک مشکلات مربوط به تولید و استاندارد سازی برطرف می‌شود.

کد خبر 4967163

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل استاندارد اردبیل تکریم ارباب رجوع ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی طبقه همکف اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری