Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان گفت: این سازمان با تشکیل و ساماندهی گروه‌های متخصص جهادی در سطح استان و کارگروه‌هایی با عنوان کلینیک تخصصی صنایع دنبال حمایت از جهش تولید است. - اخبار استانها -

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعت با تشکیل و ساماندهی گروه‌های متخصص جهادی متشکل از بسیجیان متخصص متعهد و باتجربه در سطح استان کار عارضه‌یابی از واحد‌های صنعتی را در دستور کار کارگروه‌هایی با عنوان کلینیک تخصصی صنایع بسیج قرار داده تا مجدد احیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان خوزستان افزود: احیای فعالیت صنایع کوچک ضمن ایجاد رونق تولید، مشکلات صنایع بزرگ در تامین کالاها را نیز می‌توانند برطرف کنند.

مهلت ثبت نام واحدهای تولیدی برای تسهیلات کرونا تا پایان تیر تمدید شد/ حمایت 2400 میلیارد تومانی از حمل و نقل هوایی

1 میلیارد ریال برای تجهیزات تولید اکسیژن در بیمارستان قشم اختصاص یافت

تولید روزانه 2000 ماسک در بخش توکهور شهرستان‌ میناب/همت بانوان بسیجی برای شکست کرونا+تصاوی

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان ادامه داد: مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان تمام تلاش خود را می‌کند تا گامی مؤثر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بردارد.

وی بیان کرد: ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی تلاش می‌کنیم تا در راستای عملی‌شدن جهش تولید قدم برداریم، به همین منظور حمایت از واحدهای تولیدی به‌‌ویژه صنایع کوچک و متوسط در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... تشکیل قرارگاه پیشرفت و جهش تولید در استان فارس؛ حمایت تخصصی از ظرفیت‌های هر شهرستان جهش تولید با شعار و بوروکراسی اداری محقق نمی‌شود خوزستان| افزایش ۴۰ درصدی قیمت سبوس جهش تولید در بخش دامی را تهدید می‌کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج مهندسین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بزرگترین رویداد سالانه سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه فرانچایز کشور، یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، زارع، سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران و سایر فعالان حوزه کسب‌وکار در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال افتتاح شد.

حدود ۳۰ برند معتبر داخلی و خارجی از جمله مجریان و مراکز آموزش فرانچایزینگ، برندهای پوشاک، شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی و مولتی برندها در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با تاکید بر اهمیت موضوع فرانچایز گفت: نشان‌سپاری تجاری از حیث به اشتراک‌گذاری روش و تجربه و کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب است و سطح نوینی از مدیریت کسب‌وکار را ارائه می‌دهد.

برادران در ادامه ضمن تشکر از زحمات مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال، ابراز امیدواری کرد که صنعت و تجارت کشور از ظرفیت‌های این مجموعه بهره بیشتری ببرند.

محمدمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: صنعت فرانچایز در سطح جهانی صنعتی پویا است که در ایران در نقطه آغاز خود قرار دارد. این صنعت می‌تواند حدود یک درصد سرانه ناخالص ملی را از آن خود کند و اقتصادی پایدار را رقم بزند. وی افزود: ششمین دوره نمایشگاه فرانچایز به عنوان یک نمایشگاه فوق تخصصی با تمرکز بر شعبه‌پذیری و شعبه‌فروشی در حال برگزاری است.

اسدی مجموعه ایران‌مال را آینده صنعت نمایشگاهی کشور توصیف کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه‌های عام، تخصصی و فوق تخصصی در اکثر مراکز معتبر کشور، مرکز نمایشگاهی ایران‌مال در مقایسه با سایرین از زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برخوردار و است و حضور در ایران‌مال باعث افتخار ما است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌هایی با موضوع صنعت فرانچایز برگزار می‌شود.

سرمایه‌گذاران و عموم علاقه‌مندان به حوزه فرانچایز و کسب‌وکار می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه در طبقه E۰ مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال بازدید نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094040

دیگر خبرها

  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد