Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:09:56 GMT

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در قم احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۴۳۷

کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در قم احداث می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از احداث بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت استان قم در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی لقمانپور پیش از ظهر امروز در بازدید سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان از مجموعه در حال تکمیل موزه انقلاب و دفاع مقدس قم اظهار داشت: این مرکز، کاملا رویکرد مردمی دارد و در همین راستا امکانات و خدماتی برای استفاده عموم بازدیدکنندگان از موزه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای بخش‌های مختلف نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی فعال در دوران دفاع مقدس، نصب نمادها و المان‌هایی در موزه پیش بینی شده و ضرورت دارد از نیروی انتظامی هم نمادی که یادآور رشادت این نیرو به عنوان شهربانی و ژاندارمری در آن دوران باشد، مشخص گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضرورت پیوست علمی را برای موزه مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: موزه قم باید به دانشگاهی برای آموزش مولفه‌های ایثار و شهادت تبدیل گردد و اساتید و دانشجویانی از سراسر کشور در این مرکز حضور یابند.

وی افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت در استان قم در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان راه اندازی می‌شود تا پاسخگوی مناسبی برای محققان و پژوهشگران این حوزه باشد.

لقمان‌پور ضرورت پیوست انتظامی را نیز جزء لاینفک راه اندازی موزه برشمرد و گفت: ان شاءالله با تمهیدات صورت گرفته، شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در هفته دفاع مقدس امسال باشیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس قم شهادت انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان ایثار و شهادت موزه انقلاب دفاع مقدس استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران