Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@13:32:34 GMT

احداث مجتمع ذوب فلزات در فیروزه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۶۲۳

احداث مجتمع ذوب فلزات در فیروزه

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار فیروزه گفت: به زودی بهره‌برداری از فاز اول مجتمع بزرگ ذوب فلزات در شهرستان فیروزه آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل حکیم‌پور عنوان کرد: این مجتمع که مجتمع ذوب فلزات و تولید بریکت گرم و سرد است در زمینی به مساحت حدود ۲۰ هکتار احداث خواهد شد که سرمایه‌گذاری فاز اول آن کاملا بر عهده بخش خصوصی است و در فازهای بعدی احتمالا جذب سرمایه‌گذار خارجی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای این طرح حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه پیش‌بینی شده‌ است و طی برآوردهای انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد که ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و یک هزار نفر نیز در سایر مشاغل مرتبط، از جمله باربری و... مشغول به کار خواهند شد.

حکیم‌پور بیان کرد: مجوز و موافقت اصولی این طرح حدود پنج ماه پیش صادر شده‌ است و پیگیری‌های مربوط به زمین آن اندکی زمان برد که در تلاش هستیم موضوع زمین نیز تا یکی دو ماه آینده حل شود و ظرف یک سال آینده فاز اول طرح به بهره‌برداری برسد.

فرماندار فیروزه خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌هایی که در ابتدای طرح با آن مواجه بودیم، تهدید منابع آبی و مشکلات زیست‌محیطی بود که خوشبختانه با توجه به برآوردهایی که انجام شده و با توجه به دانش بنیان بودن طرح، موضوع مصرف بهینه انرژی و منابع آبی در طرح جدید لحاظ شده‌ است و احداث این مجتمع مشکلی برای منابع آبی منطقه ایجاد نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: تمام استعلامات زیست محیطی نیز اخذ خواهد شد تا این طرح علاوه بر اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی منطقه، کمترین آسیب زیست محیطی را به همراه داشته باشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین

تین نیوز

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در سال گذشته تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز ۶۰۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه