Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : زیبنده نیست که دولت امروز همچنان بدهکار مطالبات به حق جامعه ایثارگری باشد.

او با بیان اینکه تمام بدهکاری‌های جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه خواهد شد، گفت : موضوع مطالبات بازنشستگی ایثارگران را نیز تا پایان دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در نشست هیات دولت رییس جمهوری بر تامین ۱۲ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در کشور تاکید داشتند که باتوجه به ظرفیت استان‌ها به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

اوحدی افزود: موضوع افزایش سقف تسهیلات مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

او از صحبت‌های خود با اشاره به امضاء تفاهم نامه ساخت مسکن ایثارگران در کرمانشاه ادامه داد: استانداری کرمانشاه برای تامین زمین پنج هزار واحد مسکونی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و کارگروه‌های لازم را در این زمینه تشکیل داده است.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در هفته‌های آینده به همراه وزیر راه و شهرسازی برای آغاز روند ساخت این واحد‌های مسکونی به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

اوحدی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران از نعمت‌های خداوند به ایران اسلامی هستند تا بتوانند به عنوان چراغ جامعه را به سمت تعالی هدایت کنند.

او افزود: اگر به دنبال موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم حتما باید از فرهنگ ایثار و شهادت پیروی کنیم و، زیرا در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز بزرگترین افتخار در جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمت به جامعه ایثارگری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مطالبات مردم بدهی دولت قیمت مسکن جامعه ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.   علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.   معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.   وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.   به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرح کالابرگ ادامه می‌یابد؟ برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد