Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر طولابی روز دوشنبه در حاشیه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا افزود: تمامی ارباب رجوع باید علاوه بر داشتن ماسک شیوه نامه های بهداشتی مقابله با این بیماری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورود مراجعان بدون ماسک به ادارات و دستگاههای شهرستان ممنوع است بیان کرد: همچنین برگزاری مراسمع عمومی و تجمعی ازجمله عروسی و عزاداری ممنوعیت دارد و به متخلفان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین داشتن ماسک برای کارکنان ادارات را الزامی دانست و ادامه داد: در این راستا فرم های تعهدنامه ای تنظیم شده و در اختیار سازمان آرامستان ها قرار میگیرد که براساس آن بازماندگان باید متعهد شوند از برگزاری مراسم عمومی اجتناب کنند در غیراینصورت تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

فرماندار خرم آباد اظهار داشت: همچنین مقرر شده تعهدنامه هایی نیز از طریق دفاتر اسناد رسمی، تنظیم و قبل از عقد و ثبت ازدواج به امضای زوجین و اولیا آنها برسد که از برگزاری مراسم عمومی خودداری کنند.

طولابی اضافه کرد: از ۱۵ تیر به مدت ۱۰ روز تمامی مراکز پذیرایی، تالار، کافی شاپ، رستوران و هتل تعطیل است و تیم های نظارتی نیزبه صورت مستمر بر امکان سرپوشیده همچون مراکز تجاری و خرید نظارت دارند.

 وی گفت: در این مدت ورودی پارک و بوستان های شهرستان مسدود است و کمیته اطلاع رسانی نیز به صورت مستمر و سیار نسبت به آگاه سازی مردم در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا در سطح شهر فعال خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرم آباد لرستان ویروس کرونا خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تورم حمل و نقل رکورد زد

تین نیوز

مرکز آمار در گزارش جدید خود اعلام کرد که تورم سالانه در فروردین ۱۴۰۳ به کانال ۳۰ درصد افت کرده و به ۳۸.۸ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز به ۳۰.۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بررسی آخرین داده های مرکز آمار نشان می دهد تورم خدمات حمل و نقل عمومی در فروردین 1403 رکوردشکن شد. در فروردین امسال خدمات حمل و نقل عمومی در صدر تورم نقطه به نقطه نشسته تا بیشترین افزایش قیمت را در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

خبر پربازدید مرتبط را بخوانید:

مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست

براساس جدول تورم ماهانه کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور درصد تورم خدمات حمل و نقل عمومی  4.4 اعلام شده در حالی که این رقم در اسفند ماه 2.7 درصد بود و رقم تورم نقطه به نقطه خدمات حمل ونقل نیز 19.5 درصد برآورد شده است.

 

نگاهی به گزارش مرکز آمار نشان می دهد طی فروردین حمل و نقل عمومی رشد بیش از هفت درصدی قیمت را به ثبت رسانده است.

به نظر می رسد با توجه به مجوزهای اخیر افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو و همچنین پیک تقاضای بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما در نوروز، این رکوردشکنی اتفاق افتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران